Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

5315 (bolle neus in standaardlivrei)

Gestart door Rochevalien, 02 augustus 2007, 16:46:08 PM

ems

citaat:
Geplaatst door bollen neus

citaat:
Geplaatst door ems

Ah, die kier die viel mij ook al op, maar heb er nog geen tijd aan besteed om uit te vinden wat de oorzaak is; bedankt voor de tip!
Nu alleen nog iets verzinnen op die geknikte handgrepen bij de cabinedeuren, want die moeten gewoon recht zijn (de rechte handgrepen van de VC passen niet...)



En al iets op kunnen verzinnen voor de rechte deurgrepen?[:)]

Nee, helaas nog geen tijd voor genomen. Op zich is het niet zo moeilijk. De handgreep kan vervangen worden door 0,5 mm staaldraad o.i.d. Het probleem zit 'm echter in de aansluiting op de kap. D??r moet ik nog even over nadenken.
Groet, Edwin

bollen neus

@ ems, en middelste gaatje gewoon opstoppen dan en schilderen in geel, omdat daar juist nog bj de 5315 en geel bandje loopt.?[:)]

bollen neus

citaat:
Geplaatst door ems

citaat:
Geplaatst door bollen neus

citaat:
Geplaatst door ems

Ah, die kier die viel mij ook al op, maar heb er nog geen tijd aan besteed om uit te vinden wat de oorzaak is; bedankt voor de tip!
Nu alleen nog iets verzinnen op die geknikte handgrepen bij de cabinedeuren, want die moeten gewoon recht zijn (de rechte handgrepen van de VC passen niet...)



En al iets op kunnen verzinnen voor de rechte deurgrepen?[:)]

Nee, helaas nog geen tijd voor genomen. Op zich is het niet zo moeilijk. De handgreep kan vervangen worden door 0,5 mm staaldraad o.i.d. Het probleem zit 'm echter in de aansluiting op de kap. D??r moet ik nog even over nadenken.



Probleem is opgelost voor rechte deurgrepen, enkel wat extra werk voor gaatjes op te stoppen, probeer dit toe te passen op de dubbel 5302/5312.[:)] Dank voor alle tips in dit draadje.

ems

Eric, heb je daar ook foto's van?
Groet, Edwin

bollen neus

ems, ik zou wel willen maar vind geen email adres in jou profiel om ze te sturen.[:)]

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door bollen neus

ems, ik zou wel willen maar vind geen email adres in jou profiel om ze te sturen.[:)]



Intussen heb ik de foto's gezien van de 5302/5312 en ik kan hierbij bevestigen dat de operatie tot een goed einde gebracht is. Eric, goed bezig man!
MC

bollen neus

@ Dieselfreak, dat is goed nieuws want ik heb wat problemen gehad met versturen van mails en foto's. Dank voor jou reactie.[:)]

bollen neus

@ ems, Edwin, deze week jou al een pm verstuurd.[:)]

bollen neus

citaat:
Geplaatst door ems

Eric, heb je daar ook foto's van?



Vree stil is het na verzend van mailke, fijn dat je nog niets heb laten horen van jou.[:)]

ems

citaat:
Geplaatst door bollen neus

citaat:
Geplaatst door ems

Eric, heb je daar ook foto's van?



Vree stil is het na verzend van mailke, fijn dat je nog niets heb laten horen van jou.[:)]

I.v.m. vakantie even niet kunnen reageren. Inmiddels via de mail contact en foto's ontvangen, bedankt!
Groet, Edwin

railtravelmanager

dag forumleden,

afgelopen zaterdag ben ik toch eens een kijkje gaan nemen in atelier van de bolle neusen en nohabs en het moet toch gezegd prachtige afgewerkte machines om "U" tegen te zeggen, bangelijk realistisch vervuild en verweerd !

groeten van een nohab-en bolle neuzen fan !

Erwin alias Railtravelmanager
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

bollen neus

Hallo railtravelmanager, Erwin, dank voor jou bezoek en hopelijk heb je er wat aan gehad aan al de uitleg ? Nu kan je misschien ook al eens wat veranderen, al is het maar iets klein, zo ben ik 3 jaar geleden ook begonnen . Veel succes nog met de afwerking van jou baan en misschien tot nog eens? [:)]