Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Meer N?!

Gestart door N-spoorder, 28 juli 2007, 13:03:50 PM

N-spoorder

Beste, Ik heb Modelspoormagazine van in het begin (ik bezit zelfs het felbegeerde nummer 0), maar ben niet meegegaan met de prijsstijging. Aangezien we het thuis niet al te breed hebben. Ik ben ook gestopt omdat er, naar mijn mening, niet genoeg N items aan bod komen om toch nog de nummers verder aan te schaffen. Dit vind ik heel jammer want voor de rest is het een uitstekend magazine.

Ik weet niet of het hier de plaats is :D, maar omdat we nu eenmaal graag reclameren :D zou ik toch met aandrang willen vragen of jullie meer aandacht willen besteden aan deze spoorgroote (ombouwen van locs naar Belgisch model,...). Niet dat men HO moet afzwakken, maar gewoon meer N zou wenselijk zijn, het zou voor mij dan wel weer aantrekkelijker worden om terug een abonnement te nemen...

Begrijp dit niet verkeerd, ik doe geen afbreuk op de kwaliteit van het magazine, alleen wil ik meer de aandacht gevestigd zien op N.

Vriendelijke modelspoorgroeten
Kelvin Van Nuffel

Gerolf

Hoi, Kelvin (of is het Kevin?)

Ik begrijp je ontgoocheling, en ik zou niet liever willen dat er meer hobbyisten-in-andere-schalen zouden meewerken aan het tijdschrift. Anderzijds zijn natuurlijk heel wat artikels te vertalen naar die andere schalen.
Je verzuchting komt in het rijtje van de Z-, 0-, I-, TT-,...-schalers. Voor mijn part is dit een oproep voor meer medewerkers.

ps: Vul a.u.b. je profiel verder aan.

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

N-spoorder

CiteerGeplaatst door Gerolf_Peeters

Hoi, Kelvin (of is het Kevin?)

Het is KeLvin :D, niet Kevin (daar doen we niet aan mee :D).

Wat bedoel je met dat profiel? waar doe ik dat?

Ik neem aan dat u van de redactie van MSM bent? Zou het misschien mogelijk zijn om me te waarschuwen wanneer er een interessant onderwerp over N in het MSM komt zodat ik mijn 'begroting' in 'evenwicht' kan houden :D, en toch af en toe het magazine kan aanschaffen. De Nurenberguitgave koop ik wel atlijd, aangezien daar vaak interessante stukken in staan, hoewel ik jammer genoeg moet opmerken dat door de dalende markt er steeds minder aandacht naar N-spoor gaat op Belgisch gebied. Maar dat is nu eenmaal economie [:o)]

Gerolf

Ik ben medewerker van MSM, Kelvin, geen redactielid. Ik heb dan ook geen idee wat er in de volgende nummers zal staan (tenzij mijn eigen bijdrage [;)])
De inhoud van MSM wordt regelmatig besproken op dit forum, een inhoudstabel van alle verschenen magazines is te downloaden via mijn website: http://meb.gerolf.be/msm/MSMinhoud.xls. Deze lijst werd samengesteld door Doomslu (ook een admin op dit forum ?n een MSM-medewerker)

Je profiel: dat wat je invult wanneer je hier inlogt. Het zou goed zijn als je echte naam en eventuele andere informatie daar vermeld staat. Je kan dit aanpassen door bovenaan deze pagina op "Profiel" te klikken.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Hallo Kelvin. Welkom hier.
Ook in onderstaande rubriek kan je wat meer van jezelf prijsgeven : http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=1505&whichpage=8
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

N-spoorder

owke, dat is gebeurd