Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

belgisch seinhuis

Gestart door ruben13, 20 juli 2007, 15:46:59 PM

Rochevalien

#15
Hallo Ruben, ik moet zeggen dat jij in de modelbouw al goed bezig bent,al is het natuurlijk nog geen "Ho -finesse" maar dat komt wellicht nog met de tijd.Weinige ervaren (oudere)modelbouwers zouden het aandurven om al treinen te gaan "pimpen" zoals jij dat noemt[:D]zoals die hondekop op je site.Ik zou overigens wel iets meer willen zien van die baan linksonderaan op die pagina,dit is niet jouw eigen baan maar wat is het dan wel?
Tot slot nog ??n opmerking (en daar zullen er wel weer een paar over vallen[|)]) maar....jouw geschreven nederlands[:0][:0][:0]Dat kan ?n moet toch wel beter hoor! het is hier geen les ABN of zo maar voor iemand die nog op school zit is dit toch wel erg hoor! Misschien toch maar eens de spellingskontrole van Windows gebruiken (z?ker doen voor de teksten op je site)

Gerrit

doomslu

#16
Ik ben ook eens op de site van Ruben gaan kijken. Voor iemand van 13 ben je echt goed bezig ! Bravo. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

#17
Mooi seinhuisje in opbouw, Ruben!
De opmerking van Gerrit (Rochevalien) over je website toch ook ter harte nemen.[;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ruben13

#18
ik zal het eens grondig na kijken op mijn site (ik ben slecht in spelling) morgen is het seinhuis af

Rochevalien

#19
citaat:
Geplaatst door ruben13

ik zal het eens grodig na kijken op mijn site (ik ben spegt in spelling) moregen is het seinhuis af




Dat bedoelde ik dus h?,iets minder snel typen (het is tenslotte geen race)en je teksten eens nalezen voor je ze op het forum zet,dat zal direkt een pak schelen.Maar je bent echt de enige niet hoor!
Voor de rest ben ik benieuwd naar dat seinhuis van jou.

Gerrit

janjozef

#20
Nu Ruben, je mag gerust zijn jouw werk misstaat niet hier. Die benelux van jouw wil ik wel eens van dichter bekijken want die ziet er zeer goed uit. Probeer zeker rekening te houden met Gerrit zijn opmerking dat zal uw website zeker ten goede komen. Doe zeker voort jij kan een grote worden

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ruben13

#21
Viola het huisje is helemaal af (buiten een paar details)


thalysken

#22
Ik zie jammergenoeg zie ik geen seinhuisje.[:(] Hier wel...

http://ruben13.skyrock.com/ [:p][:p][:p]

Echt prachtig gedaan. Doe zo verder.

Jurgen

#23



Dit lijkt me beter zichtbaar. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

#24
Je hebt talent, Ruben! [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tonycabus

#25
H????????hhhhhh?????????????
Dertien? Misschien idd is spelling niet je sterkste kant, maar DIT MAG GEZIEN WORDEN H? MANNEN?
Proficiat, Ruben!!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Rochevalien

#26
Ruben je hebt je best gedaan om een ?cht Belgisch seinhuisje te maken en je bent daar ook goed ingeslaagd,bravo!  Was dit je eerste bouwsel? Bovendien (DENK IK) had je niet veel m??r ter beschikking dan die ?ne foto die in dit draadje getoond werd,wat het zo mogelijk nog een grotere prestatie maakt.
Ik heb toch nog een h??l klein beetje commentaar :dit seinhuis is TE HOOG gemaakt,wat duidelijk te zien is als je beide foto's vergelijkt. Bij een bouwsel zoals dit is het ook zinloos om hoger te gan bouwen dan nodig is,daarom doet men het ook niet.
Maar laat je vooral niet ontmoedigen en ga gewoon door met bouwen (en z?ker met zelfbouwen).
Modelbouw is nu eenmaal een proces van vallen en opstaan en vooral ook van "leergeld" betalen.

Gerrit

ruben13

#27
danku iedereen [:D][:D][:D]
ik heb al een 5 tal huisjes gemaakt.

jean-luc

#28
Ja-slik-wadde ... je bent een natuurtalent Ruben13 ... gewoon mooi gebouwd.
Maar vergeet niet dat, als je later artikels schrijft voor MSM, dit zonder fouten moet gebeuren. Gerrit heeft dus gelijk, tweemaal zelfs, ga vooral verder met zelfbouw en ga ook naar de inhaallessen van spelling.

Groeten, Jean-Luc


janjozef

#29
Ja Ruben dat ziet er mooi uit, alleen een vraagje is het bovenste gedeelte niet redelijk hoog, kan natuurlijk ook zijn dat het aan de foto ligt,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem