Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Roco Herfstnieuwigheden 2007

Gestart door ronny-vdv, 10 juli 2007, 22:01:36 PM

rixke rail

#45
citaat:
Geplaatst door ERVIN
Heeft er iemand trouwens al zulk een werktrein op zijn baan rond rijden, zo ja, mss een fotooke ervan.[:I]


(Wel even off-topic nu ! [:o)])
Een hersporingstrein, telt dat ook, Erwin ?







Met de M2 in nieuwe schildering zoals U ziet.
(Dat ?chte rijtuig staat trouwens ondertussen te Zoersel, of all places !)
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

janjozef

#46
Staat inderdaad te Zoersel maar het ziet eruit ofdat enkel de roest het bij elkaar houdt

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

wisselstromer

#47
dat is ook niet meer dan normaal
hij heeft enkele maanden op de zeedijk gestaan en al dat zout tast nu eenmaal zo een metalenbak aan he
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

BD1701

#48
Is de nieuwe versie van de platte wagon type RS (in bruine kleur) van de NMBS, nu ondertussen al uitgebracht / verkrijgbaar in de winkels, want er stond op de site dat hij in juli beschikbaar was ??
 

ERVIN

#49
t'Ja BD1701, daar ben ik ook op aan het wachten.[:(]
Ik heb 10 wagons besteld, ik zie ze hier in Mol elke werkdag beladen met stalen profielen doorkomen, wel een mooie samenstelling hoor, en daar dan twee 77/78 voor!![:p]

tufken

#50
Normaal gaat de uitlevering deze of volgende week van start bij Roco, dus nog +- een weekje
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


mark7758

#51
De NMBS Rs is al in mijn bezit. Model kwam ongeveer 3 weken geleden uit.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ERVIN

#52
Mark7758, heb je daar mss een foto van, ik weet eigenlijk niet zo goed meer hoe die wagons eruit zagen.[:I]

mark7758

#53
Ik zal morgen kijken of ik wat kan doen.
Nummer 47765
11 88 390 3 306-5
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

tufken

#54
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


ERVIN

#55
Bedankt voor de foto Tufken, ik heb de "echte" ook gevonden in mijn foto-archief, foto is genomen door mezelf in Herentals.
Zijn de rongen bij het model er ook bij??


Gerolf

#56
citaat:
Geplaatst door ERVIN
Zijn de rongen bij het model er ook bij??
Op tufken's foto zie je ze, ze liggen plat. Hopelijk zijn ze beweegbaar.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mark7758

#57
Ja Los.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

BD1701

#58
Trouwens weet er nu al iemand wanneer roco de twee Belgische containerwagons gaat uitbrengen die ze ook aangekondigd hadden dit jaar? En over welke types zal het nu uiteindelijk gaan, want niemand kan daar eigenlijk correcte informatie over geven. Worden het opnieuw varianten van het type Sdkmss, zo ja met welke containers dan? Of worden het wagons van een ander type??
 

Jurgen

#59
1 wagen zou met containers op de markt komen en de andere met een oplegger, maar voor de rest weet ik er ook niets over.
Zolang ik niets weet, bestel ik ook niets.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.