Nieuwe ruimte dus nieuw spoorplan in n, maar wat?

Gestart door gregory, 20 juni 2007, 21:58:35 PM

Gerolf

Links een daalspiraal lijkt me op dat plan niet goed haalbaar. Rechts kan je er eventueel wel een dubbele maken (viersporig omlaag dus, waar bij de middelste twee rails hoger starten en lager eindigen)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

gregory

Als ik het zou doen zoals het plan nu is , zal ik dan geen keerlusprobleem hebbenin het schaduwstation eronder??

Gerolf

Als je geen vreemde dingen in je schaduwstation doet, maar gewoon van het afdalende naar het klimmende spoor terugkeert is er geen probleem.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

gregory


Gerolf

Dat bedoel ik, ja. Er lijkt ook geen reden om dit te doen, tenzij je wil kopmaken in je schaduwstation.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

gregory

Neen zeker geen kop maken , veel te ingewikkeld voor mij.

Michiel

Wat ik me afvroeg, is het nog iets geworden van dit project?

...Gregory?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)