Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Henckens seinen

Gestart door tonycabus, 04 februari 2005, 13:33:30 PM

hpmhenckens

citaat:
Geplaatst door Tom

Hoeveel moet die katalogus kosten?



De katalogus is gratis. Wel even je postadres mailen.
Henckens te Overloon

loebaske

Voila, men postadres is verstuurd....en kijk al uit naar jullie zending.....
In ieder geval bedankt voor de aandacht.
Eric

janjozef

aangezien wij voor onze grote clubbaan naar seinen aan het uitkijken zijn heb ik het mijne ook even verstuurd

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ERVIN

En ik heb de mijne al aangekregen.[;)]

Anarchy

Ik heb deze week ook een mailtje gestuurd, nog even wachten dus. Ik ben benieuwd.

13erke

ik heb ondertussen ook eentje verstuurd,nu is het elke dag uitkijken naar de postbode...

Anarchy

citaat:
Geplaatst door 13erke

ik heb ondertussen ook eentje verstuurd,nu is het elke dag uitkijken naar de postbode...



Pff ik slaap meestal als de fakteur hier komt [8D]

13erke

citaat:
--------------------------------------------------------------------------------

citaat:
--------------------------------------------------------------------------------
      Geplaatst door 13erke

      ik heb ondertussen ook eentje verstuurd,nu is het elke dag  
      uitkijken naar de postbode...

--------------------------------------------------------------------------------



Pff ik slaap meestal als de fakteur hier komt  

--------------------------------------------------------------------------------



Twas ook figuurlijk bedoeld, ik zit dan meestal naar de prof van wiskunde te luisteren...
Dit jaar zien we in ict ook hoe je moet solderen, en krijg je uitleg over transistoren, weerstanden, dioden,...  Wordt nog leuk[:)]

nmdsdiesel

Haha, de mijne zat vandaag ook al in de bus.

Leuk item in gevonden: waarschuwingsbord bij een overweg voor mijn bovenleiding! Had ik nog niet aangedacht en 't zijn juist die details die de baan afmaken.

Groeten,

Johan
IB, 3 rail => 2 rail, NMBS TP III, IV & V

Anarchy

citaat:
Geplaatst door nmdsdiesel

Haha, de mijne zat vandaag ook al in de bus.

Leuk item in gevonden: waarschuwingsbord bij een overweg voor mijn bovenleiding! Had ik nog niet aangedacht en 't zijn juist die details die de baan afmaken.

Groeten,

Johan



Ik zou er ook niet aan denken, maar ik had het hier al op foto's van rixke rail gezien dus zou ik er wel aan gedacht hebben uiteindelijk [:D][^]
Maar bij mij rijden geen HLE's dus ook niet zulk een bordje nodig [:p]

rixke rail

citaat:
Geplaatst door Anarchy

citaat:
Geplaatst door nmdsdiesel

Haha, de mijne zat vandaag ook al in de bus.

Leuk item in gevonden: waarschuwingsbord bij een overweg voor mijn bovenleiding! Had ik nog niet aangedacht en 't zijn juist die details die de baan afmaken.

Groeten,

Johan



Ik zou er ook niet aan denken, maar ik had het hier al op foto's van rixke rail gezien dus zou ik er wel aan gedacht hebben uiteindelijk [:D][^]
Maar bij mij rijden geen HLE's dus ook niet zulk een bordje nodig [:p]



Die waarschuwingsborden heb ik zelf gemaakt, ik wist niet dat ze te koop waren !
De slagbomen, daarentegen,... Zijn dat moderne, meneer Henckens, dus g??n ronde ?
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

13erke

citaat:
De slagbomen, daarentegen,... Zijn dat moderne, meneer Henckens, dus g??n ronde ?


ja dat zou ik ook wel willen weten, kan ik best gebruiken

hpmhenckens

In de katalogus afgebeelde slagbomen zijn inderdaad de moderne uitvoering. Als echter iemand wat gegevens heeft van de oude uitvoering maken wij ze voor iedere belangstellende. Dus plaats een tekening of dergelijke op dit forum.

HENCKENS Modelspoortoebehoren
      te OVERLOON.

Gerolf

Slagbomen met "gordijntjes" onderaan zouden me wel interesseren [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Anarchy

Ik ben ook ge?nteresseerd in het oude type.