Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Henckens seinen

Gestart door tonycabus, 04 februari 2005, 13:33:30 PM

ERVIN

@Koen,ja maar dat is wel een heel werkje h?,als je weet dat ik ongeveer 100 seinen ga nodig hebben,Ik ga eerst eens afwachten op een reactie van Henckens om te zien hoeveel ze moeten gaan kosten,en dan kan ik nog altijd zien.

janjozef

100 seinen normaal een ongeveer 20? dat zal goed aandikken.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

hpmhenckens

HENCKENS Modelspoortoebehoren te Overloon laat alle spoorhobby-isten weten dat de website (in ontwikkeling) NIET zoals vermeld in vorige berichten te vinden zal zijn op www.hpmhenckens.nl maar op een nog nader mede te delen Domijnnaam. Houd het dus zelf in de gaten. Het is ook mogelijk een katalogusje aan te vragen voor NMBS seinen en dergelijke. Deze is (nog) niet elektronisch verkrijgbaar en dus moet U even Uw postadres aan ons mailen. hpmhenckens@home.nl. De katalogus bevat uitsluitend H0 seinen en andere NMBS toebehoren o.a. overwegen en dergelijke.
Doordat wij met partic. verkoop starten in nov. 2006 zijn ook de prijzen fors gedaald. Katalogus aanvragen? de moeite waard.
Vriendelijke groeten HENCKENS modelbouw Overloon.

knibbelknabbel

Enkele vraagjes gericht aan Henckens;

- Heeft de nieuwe generatie Belgische seinen een witte led op het printje staan?
- Zijn er lichtbakken voor snelheidsaanduiding, bv "4"?
- Zijn er lichtbakken voor regimeverandering ("V")?

Want dit vond ik wel spijtig aan de "oude" generatie seinen...

hpmhenckens

Beste Knibbelknabbel.
Antwoord op Uw 3 vragen over NMBS seinen.
Vraag 1 witte led op printje? Dit is al sinds het bestaan van onze seinen mogelijk tegen een meerprijs van ongeveer Euro 1,00 per sein.
We hebben dit nooit van onze vroegere verdeler als vraag gehoord voor
de klanten.
Vraag 2 en 3 betreft z.g.n. KEEPERBAKKEN met aanduiding van bijvoorbeeld een 4 ofwel een V, en dan apart te plaatsen op de seinen. Daar zijn we mee doende te ontwikkelen, maar hiervoor is eveneens nooit intresse geweest van klanten via de winkeliers.Komt er dus aan.
Hopende je hiermee goed ingelicht te hebben groeten wij vriendelijk vanuit OVERLOON.  HENCKENS Modelbouw.

knibbelknabbel

Bedankt voor het snelle antwoord!

Ik heb nooit gehoord dat het mogelijk was om een witte led te kunnen vragen... Heb dit meerdere keren gevraagd...

Hier is al zeker interesse voor lichtbakken met "4" en "keper"!! Dus: ontwikkelen maar![:D] (als ik weet dat deze inderdaad gemaakt gaan worden, dan stel ik andere dingen om deze seinen te vervaardigen nog even uit...)

Bedankt al!

tufken

Hallo Mr. Henckens,

Wordt er dan niks meer verdeelt via de winkels?
Want niet iedereen zit op internet.

Groetjes
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


hpmhenckens

citaat:
Geplaatst door tufken

Hallo Mr. Henckens,

Wordt er dan niks meer verdeelt via de winkels?
Want niet iedereen zit op internet.

Groetjes



Als er winkeliers zijn in Belgie die onze produkten desondanks toch
willen verkopen dan kan dat.
Vriendelijke Groeten.
HENCKENS Modelbouw te Overloon.

ERVIN

Als die seinen met lichtbakens er moesten gaan komen, dan ga ik ook nog even wachten om mijn seinen te bestellen.

hpmhenckens

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Als die seinen met lichtbakens er moesten gaan komen, dan ga ik ook nog even wachten om mijn seinen te bestellen.




Hallo Erwin,

De cijferbakken voor de NMBS seinen gaan er ZEKER komen maar als extra onderdeel van de seinen, dus later op seinen te plaatsen zowel voor de nieuwe als de oude uitvoering van de seinen.
Goeten van H.Henckens.

knibbelknabbel


Koen

@Mr. Henckens,

Hou ons op de hoogte aub. Ik ben er vast van overtuigd dat hier veel interesse voor zal zijn. Ik heb er in ieder geval interesse voor.

mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

loebaske

Ikke ook....wou ze een mailke sturen volgens hierboven vermeld adres, maar blijkbaar lukt het niet.
In ieder geval ben ook zeeeer geintreseerd in hun gamma B seinen en toebehoren, en als de prijs degelijk is zal hier rap een bestelling volgen.

hpmhenckens

citaat:
Geplaatst door loebaske

Ikke ook....wou ze een mailke sturen volgens hierboven vermeld adres, maar blijkbaar lukt het niet.
In ieder geval ben ook zeeeer geintreseerd in hun gamma B seinen en toebehoren, en als de prijs degelijk is zal hier rap een bestelling volgen.



Beste loebaske,
Als je ons even je postadres mailt dan sturen we je per omgaande een katalogusje met prijslijt van de NMBS seinen e.d.
De katalogus is (nog) niet digitaal leverbaar vandaar graag je postadres en met een paar dagen is de katalogus bij je.
(Geldt trouwens voor ELKE lezer van dit bericht.
H.Henckens te OVERLOON.  E-mail: hpmhenckens@home.nl

Tom

Hoeveel moet die katalogus kosten?
Tom