TSP, hallo, is daar nog iemand ?

Gestart door Fan51, 16 juni 2007, 15:52:27 PM

Fan51

Hallo,

Ik heb een bestelling geplaatst ?n betaald bij het TSP, een vijftal
weken geleden, via hun website en dit op de correcte manier.
Nu, herinneringen versturen per mail of fax brengen geen soelaas.
Ik krijg helemaal geen antwoord of reactie, vreemd toch ?!?
Contact zoeken via hun website lukt niet (meer) wegens foutmeldingen
(en de beveiliging van mijn computer zet ik niet uit, geen denken aan...).
Kan iemand mij met iemand van het TSP in contact brengen aub of is er
iemand van het TSP op dit forum aanwezig ?

Alvast bedankt voor de eventuele hulp.

Groetjes.

Geert
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

bellejt

inform@pfttsp.be

Of kijk eens op de site waar ze heen gaan voor tentoonsyellingen.Je kan ze daar misschien een vraag stellen.Hun site opend overigens volledig zonder gevaar voor virussen ofzo.

jean-luc

Hallo Geert,

De foto's uit het betreffende nummer worden steeds maar een acht-tal weken later geleverd. Dit staat trouwens altijd op de laatste pagina vermeld.
Voor andere bestellingen (boeken, postkaarten, ...) moet je normaal vier weken geduld hebben.
Het hangt er dus van af wat je besteld hebt. Ik had nog nooit problemen met bestellingen van TSP. [:)]

Groeten, Jean-Luc

Fan51

Dag Johnny, Jean-Luc,

Ik heb reeds 3 e-mails verstuurd naar het adres inform@pfttsp.be. 2 Mails bleven onbeantwoord,
bij de derde kreeg ik een terugmelding 'niet afgeleverd wegens mailbox vol'.
Een kopij van mijn mail heb ik reeds 3 maal op hun faxnummer verstuurd, ook al zonder resultaat.
Ik heb gewoon het nr. 76 van 'Op de Baan' besteld. Niks buitengewoon  dus, veronderstel ik toch !?!
Ik kan aannemen dat de verzending soms wat vertraging oploopt, maar dat je gewoon,
na vijf weken, nog geen berichtje (mailtje) terug krijgt, al was het maar uit beleefdheid, dat snap ik niet.
Wat de beveiliging van de PC betreft : indien je een boodschap naar het TSP wenst te versturen via hun contactformulieren,
krijg je een foutmelding, TENZIJ je de privacy-beveiliging van je PC uitzet, dan zou het w?l moeten lukken.
En dat is wat ik bedoel met de weigering om de beveiliging van mijn PC uit te zetten.

Toch bedankt voor jullie reacties.

Groetjes. Geert
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

D_Loc

Ik heb enkele weken terug (intussen al meer dan een maand geleden) ook een vraag gestuurd aan het TSP via het reactie formulier op de website en heb ook nooit een antwoord of reactie gehad.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

jean-luc

Vrienden,

Of, de man die de bestellingen klaarstoomt zit met 64169-koorts in bed [:D]
Of die mens in met verlof [8D]

Ik zou wat geduld oefenen ... heb je de telefoon al eens geprobeerd ? [;)]

Succes, Jean-Luc

dgrr57

Op de site van TSP :

Leveringstermijn (na ontvangst van uw betaling): twee weken

Bestellen in Belgi?:

  1.

     Bestellingen worden enkel aanvaard door overschrijvingen op de rekening 001-1201789-35 van het PFT-TSP-Brussel. Vergeet niet de gevraagde artikelen te vermelden in de rubriek "mededelingen" op het overschrijvingsformulier.


Misschien is er iets met uw overschrijving misgegaan.


Fan51

Hallo,

@jean-luc :

ik heb de website van het TSP afgezocht, misschien niet goed genoeg gekeken, maar ik heb, behalve het faxnummer,
nergens een telefoonnummer kunnen bespeuren. Heb jij toevallig het tel.nr. van het TSP ?

@patrick :

mijn bestelling (contactformulier + overschrijving) werd correct uitgevoerd, patrick, zoals het TSP wenst dat bestellingen overgemaakt worden.

Pittig detail : bij het bestellen via het contactformulier krijg je bij het verzenden g??n foutboodschap.
Om nadien inlichtingen te bekomen via hun contactformulieren, w?l !?!

Ik heb deze namiddag nogmaals geprobeerd contact te zoeken met het TSP en ditmaal via het mailadres webmaster@pfttsp.be
Tevergeefs, het enige antwoord dat ik krijg is:

Delivery failed for <webmaster@pfttsp.be> : User's mailbox quota exceeded

Ik wil eigenlijk dit forum met mijn probleem niet belasten, maar aangezien het TSP toch een belangrijk deel uitmaakt van onze hobby,
vond ik het toch belangrijk genoeg om dit probleem eens aan te kaarten. Uiteindelijk wensen zij toch op de ??n of andere manier blijvend gesponsord te worden, of niet soms ?

Wie helpt mij, ?n blijkbaar anderen, verder aub ?

Groeten.

Geert
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

dgrr57

op het eerste blad van Op de Baan staan er gsm nummers.

Stuur mij een PM indien jij geen Op den Baan hebt.


Fan51

Ik heb jou een PM gestuurd, Patrick.
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

jean-luc

Het telefoonnummer van TSP secretariaat : 03/239.51.70.

Dava Habraken 0495/64.83.82 - Restauratie
Baudouin Dieu 0475/95.68.93 - Museum
Xavier Vermeire 0479/91.05.26 - Lijn 128


Groeten, Jean-Luc

rgp

Dag,

Die laatste kunt ge vergeten.  Heb ik mee gebeld en ge?nformeert naar de condities voor een rit op lijn 128.  Heb als antwoord gekregen: ik weet dat niet, gelieve naar Alain Defechereux te bellen.

PS: ik wacht nu weeral 10 dagen op het contract[:(] en volgens insiders moet ge bij TSP vooral HEEL VEEL geduld hebben

Roland

Fan51

Bedankt Patrick en Jean-Luc voor het doorgeven van de telefoonnummers.
Ik heb vandaag een aangenaam gesprek gehad met Walter van het TSP en die brave man heeft me beloofd het nodige te zullen doen.

Eindelijk licht aan het eind van de 'tunnel' !!!

Ik zie wel en wacht ondertussen nog even af...

Groetjes en een fijn (spoor)weekend voor iedereen.

Geert
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

Fan51

Hallo iedereen,

Ik heb vandaag mijn bestelling (ODB 76) in goede orde ontvangen en dit dankzij o.a. Walter en Lars
van het TSP ?n de MSM-forumleden die mij rechtstreeks met het TSP in contact gebracht hebben.

Het onbereikbaar blijven van het TSP lag aan een fout bij Skynet waardoor hun mailbox w?kenlang niet bereikbaar was, met alle gevolgen vandien.

In elk geval, dit forum heeft ons wat dichter bij mekaar gebracht ?n het TSP heeft er vanaf volgend jaar een nieuw lid bij.

Met de beste groeten.

Geert (ik ga d'er nog een 51erken opsteken [;)])
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

jean-luc