Mini spoorbaan wedstrijd

Gestart door mahtoska1, 15 juni 2007, 20:26:14 PM

mahtoska1

Hallo Zetters,

Heeft er al iemand ingeschreven voor mini spoorbaan wedstrijd van MSM in schaal Z?

Ik heb deze week een bevestiging gekregen dat ik ingeschreven ben. Ik ga mee doen met een mini baan in spoor Z.

Een ideale gelegenheid om te laten zien wat er mogelijk is in Z-et.

Veel Z-et plezier,
Pieter

Havoc

Neen ik heb me niet ingeschreven, maar zeker en vast succes gewenst. Benieuwd wat het gaat worden. Dat zal dan de eerste Z baan in Mechelen worden zeker?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Ik vermoed dat "depovero" ook in Z meedoet. Ik weet dat hij ingeschreven is, en een verwoed Zetter is.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Roderik

Ik werk met z sporen maar de schaal wordt N... Da's toch al half in de goede richting.[:I]
Ik heb nog een extra vraag daarbij: Is Marklin de enige fabrikant van afgewerkte Z-schaal rails en vooral wissels? Op het internet vind je verscheidene fabrikanten maar daar moet je zelf alle wissels bouwen [xx(] en da's een beetje te veel van 't goei...
Always be modelling!

Havoc

Voor sporen is er nog Peco maar die hebben geen wissels. Microtrains heeft nu ook wissels, maar die hebben reeds een bedding: http://www.spoor-z.nl/index_bestanden/Page638.htm Ook enkel handwissels voorlopig. En ik dacht dat er ook nog een heel duur mooi merk was, maar ik vind het niet terug.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

depovero

Dag de zetters,

Er zullen dus twee Mini-Z-banen op weg zijn naar Mechelen, Gerolf had goed gelezen, geluisterd, anyway, hij is op de hoogte.

Andere spoormakers dan M?rklin, ja hoor, geef mij de tijd om de links terug te vinden.

Denis

Gevonden, kijk onder de rubriek 'Links' op pagina 4, daar vind je veel links voor Z, waartussen ??n voor wissels.
Onder rubriek 'havoc's links' zal je nog sporen kunnen opsporen (huizen ook, trouwens) --> zie onder 'Links' p. 5
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

mahtoska1

kijk ook eens op http://www.zettzeit.ch/zlinks.html voor Z fabrikanten

Veel Z-et plezier,
Pieter