Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MORTSEL-vervolg v.d. discussie

Gestart door tonycabus, 03 februari 2005, 15:39:52 PM

janjozef

ik woon in Boechout en ben elke donderdag in MTD te vinden kom gerust eens langs
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Johnnytrein

Helaas is een donderdag voor mij niet haalbaar,ik word op donderdag en maandag aan mijn benen verzorgd. Ge weet toch waar een ezel het eerste verslijt [:I]......juist aan zijn poten. [:p] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

quf

Gerolf,

Dit lijkt me wel een goed idee.
Ik woon in Melsele (O.VL) maar juist aan het eindpunt van tram 3, op 50 m van de grens met Zwijndrecht en de prov. A.pen.
Elke plaats is goed voor mij, als het maar niet te ver van een tramhalte ligt. MTD lijkt me een goede keuze, ten minste als deze club ermee akkoord is. Ik ben op pensioen, en heb dus (relatief) veel tijd. Stel een dag, uur en plaats voor, ik probeer me wel aan te passen aan julie.

Groeten

Frank

janjozef

wel op donderdagavond vanaf 20uur ben ik in MTD aanwezig en dit tot ....minsten 1uur kan nog oplopen.
maar geef eerst een seintje dan kan het in het oog houden

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Morgen kan ik niet (moet werken), maar wat denken jullie van volgende donderdag (10 maart dus?)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

quf

Het moet toch wel lukken; Die dag zijn we 30J getrouwd; dus dat wil ik mijn vrouw niet aandoen.Maar de donderdag daarop 17 maart, als het voor julie goed is ???

Frank

janjozef

Zoals ik al zij ik ben er elke donderdag dus voor mij is het goed
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Guf, gefeliciteerd met je '30'
17/3 is voor mij OK, ik zal er zijn!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Op donderdag 17 maart moet ge wel vroeg komen want dan wordt de ho-gelijkstroombaan afgebroken en in kisten weg gestoken wat toch enkele uurtjes werk vraagt de reden op vrijdag 25 maart vertrekken wij vroeg naar Blankenbergen voor de tentoonstelling daar en op donderdag 24 maart vinden we te laat om er nog aan te beginnen. Dus wil je op 17 maart komen geen probleem maar kom dan ron 19.30 dan zal ze er nog wel staan

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Dus, 17/3 om 19h30. Ik zal er zijn!
Indien gewenst kan ik een handje helpen met de voorbereidingen voor de 'verhuis' (We lopen toch niet in de weg tijdens die werken?)
Zonder tegenbericht tot donderdag,
Gerolf
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

quf

Donderdag 17/3 om 19.30h staat genoteerd op mijn kalender .
Totdan

Frank

bartie

Volgende week op de Modelma beurs zie ik de man die de oude foto's heeft van Mortsel, wanneer ik ze heb zal ik ze op de foto-site zetten.
Nog eventjes geduld dus.[:)]

Groetjes Bart.

nico

Heeft iemand overigens informatie over de Minerva-fabriek van Mortsel en de spooraansluiting die deze fabriek voor en tijdens WO II gehad moet hebben?
Nico

nico

Of een sporenplan van de huidige situatie misschien?

janjozef

het huidige sporenplan is simpel : het dichtstbijzijnde spoor op de plaats van de minervafabrieken is de lijn 25 antwerpen-brussel zijnde een goede 3km al de rest is reeds lang weg
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem