LGB slecht nieuws

Gestart door argilla, 01 juni 2007, 12:15:27 PM

argilla

Vanaf 1 juni moet het LGB personeel zich niet meer melden in de fabriek. Er zijn momenteel nog wel onderhandelingen bezig met de curator en investeerders. Maar hoe het zal aflopen ?? Er is blijkbaar nog wel een zekere stock aanwezig maar voor hoelang ??

Voor diegene onder de grootspoorders die rijden met LGB slecht nieuws me dunkt.xx(
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Bert Ossevoort

Dit wordt een spel der banken als het zo doorgaat of zoals de verhalen gaan er al onderhands vanuit marklin/kingsbriges invloed bij de banken is uitgeoefend.
Daar lgb amerika geen deal rond kreeg de banken niet op een bod van piko is ingegaan ,en marklin er erg op gebrand is de lgb schaal toe te voegen aan het assortiment daar ze anders aangekondigd hebben volgend jaar zelf met tuinspoor te komen.
Wel nu het bod van van Herman Sontag over is heeft lgb amerika het alleen recht voor de merknaam gekregen en kan een toekomstig bod/overname alleen mallen overnemen om de produkten te maken ,is dat niet wat marklin wil??

Deze soap wordt ongetwijfeld vervolgd ,ten spijte van de 125 werknemers van lgb welke de eerste 4 maanden salaris hebben gehad en voor de rest is het nog maar de vraag of ze hun baan terug krijgen in de toekomst!

Roderik

Bij Jocadis geeft het LGB-rek een trieste aanblik. Ik dacht eerst dat hij uitverkoop hield maar volgens Andr? komen er zelf van Frankrijk, Duitsland en Engeland om de laatste stukken te kopen.
Always be modelling!

Willems

Ik heb de magazijnen bekeken bij de Nederlandse Importeur HobbyTime en dat is inderdaad een triest gezicht.
Ik heb gelukkig nog mijn derde mallet gekocht en binnen gekregen maar hoe verder te gaan????????????en wat betreft onderdelen hou ik mijn hart vast.

Wim W
LGBer[xx(][V]
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

Havoc

Zelfbouw? In die schaal kan dat geen probleem zijn.
Met vakantie voor onbepaalde duur.