Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Vitrinekasten voor modeltreinen

Gestart door Stefke, 01 februari 2005, 20:20:34 PM

tonycabus

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

janjozef

ik denk dat dieven niet direkt in treinen zijn geintresserd te groot voor te weinig geld zeker als ze in een kast staan opgesteld.
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

treinbeginner

of ga gewoon bij een optieker binnen di gaat verbouwen dan krijg je ze misschien gratis.Ik was in dat geval(ervaring)[:D]
 

n/a

Ik denk niet dat de dieven zullen ge?nteresseerd zijn in mn nederige collectie zunne!
Vroeger deed ik nog mee aan d? M?rklin-mania door als er een speciaal model (een insider of zo) uitkwam dat dan te kopen.

Nu ben ik reeds geruime tijd hiervan "genezen" en koop ik enkel nog wat zou kunnen passen op mn modelspoorbaan!

Vele groe(n)ten
Nic,

n/a

Dit is ??n van mijn vitrinekasten zelfbouw en goedkoop!

4 houten plankjes;
spiegeltje achteraan;
glazen legboordjes en deurtje;
beetje kleuren naar smaak
ophangen en klaar is Kees!

Maarja ... ik ben dan ook meubelmaker! ;-)



laurens66

IKEA, ik heb daar een keer iets gezien, ?70 ongeveer, 10 cm diep ofzo en op elke glazen plank kan een mooie stoomlok of elektrolok of 2 kleinen lokjes, hij was wel erg hoog geloof ik. zo'n 1.80 m

svvander

citaat:
Geplaatst door laurens66

IKEA, ik heb daar een keer iets gezien, ?70 ongeveer, 10 cm diep ofzo en op elke glazen plank kan een mooie stoomlok of elektrolok of 2 kleinen lokjes, hij was wel erg hoog geloof ik. zo'n 1.80 m



Hallo,

Mijn vader kocht een grotere in Ikea voor ?45! Kijk maar is.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

treinbeginner

heb eindelijk de truk gevonden om foto op te zetten
zie hier de vitrinekast van de optieker gratis
 

n/a

Ik zie aan het begin dat het over vritrine kasten gaat...
Ik zag vanmorgen 1 op marktplaats, die gratis was aftehalen....

Als je bij zoeken in tikt gratis afhalen, dan moet ie er nog wel tussen staan, of hij moet al weg zijn....

deRossa

ysbeer

Sorry meneer(battery)[:D][:D]

Ik zie alleen anstig aandoeden waarschuwingen.
Probeer het nog een keer.

met koude groet

wim ysbeer


treinbeginner

 

Tom

Nu staan er 2 foto's, maar ze zijn zichtbaar.
Tom

treinbeginner

zou zeggen een pintje teveel maar het is BOB
 

Gerolf

Ik zit aan een systeem te denken om vitrinekast en rijklare opberging voor treinen te combineren. Een soort van train-safe opbergsysteem in transparante kunststof.
Op het internet heb ik al aan 't zoeken geweest naar U-vormige transparante profielen van zeg maar 5 op 10 cm doorsnede, liefst aan de "lopende meter", maar niets gevonden. Iemand een idee?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

treinbeginner

Een houten plank (kan rails uit gefreesd worden) en de zijkanten in plexi.
Want U - profiels kunt u laten maken op bij personen die graveerplaten maken in de maat die je wilt maar vergeet u portemonne? zeker niet.Deze zijn in de mogelijkheid om deze te plooien.Of anders in winkels van etalageinrichtingen.