Ketelwagens

Gestart door Bundesbahnfreak, 21 mei 2007, 22:55:31 PM

Michiel

citaat:
fantasy model op basis van een duits model?

grrrr! [:(!][;)][:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

rixke rail

Er staat op die "Belgian Shell"-wagen wel degelijk een omkaderde P , hoor jongens !
Een particuliere wagen, dus, ingeschreven bij de nmbs.
Dat betekent natuurlijk nog niet dat ie ook echt bestaan heeft !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Michiel

Bedankt Eric!

Jij zie wat ik niet zie, maar ik weet ook niet wat ik zoek.[;)][:D] Ik ben niet vertrouwd met zulke opschriftborden, jij kennelijk wel. Ik zie 'm niet, maar geloof je zonder twijfel dat die omkaderde P er ergens op staat.

Maar, zoals je al aanhaalt, heeft ie wel bestaan???

Eric, ik heb weer wat bijgeleerd, bedankt voor je reactie,
Michiel.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Eric, je hebt gelijk[^]! Die P staat er wel degelijk op. Eerste kadertje onder de omcirkelde 'B'. Ik heb het model even uit de vitrine gehaald en bekeken met een vergrootglas. Goed gezien Eric! Bedankt!

groeten,
Michiel.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)