Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Verloren Baanplan

Gestart door Treinist, 21 mei 2007, 20:46:31 PM

Treinist

Dag spoorvrienden;

Door een enorme stommiteit ben ik mijn baanplan kwijt.V Ik heb namelijk geen back-up gemaakt van het plan en nu is mijn eigen computer gecrashed. De harde schijf is totaal vastgelopen en dus verloren gegaan. Van alles is een back-up behalve van..? Inderdaad.
Nu staat er nog wel een plan in mijn photobucket, maar dat was niet de definitieve.

Tip.....
Maak een back-up. Ik dacht het niet nodig te hebben, maar zie...

Weer van niks af aan beginnen. Plan kwijt en tijd verloren.xx(

Vriendelijke groet

Treinist(Gerrit)

Roderik

tja PC's. Als Mac-gebruiker heb ik nog niet veel onoverkomelijke problemen aan de hand gehad en juist daarom wordt me soms ook gevraagd om een vastgelopen PC weer nieuw leven in te blazen.
Dit is wat ik doe: maak een CD-rom aan met Knoppix http://www.knoppix.de Dit is een versie van Linux die perfect draait vanop een CD-rom. Knoppix heeft een schat aan, drivers die je kaarten en poorten aan de praat krijgen zodat je zelfs kan internetten en een virus-scan doen.[:D]
Hiermee heb ik al menig "dode" PC opnieuw in gang gekregen of in het slechtste geval dat hij niet meer in gang ging, toch een groot deel van de belangrijkste files gerecoverd.
Werkt echt heel goed. Natuurlijk moet je eerst een beetje je weg vinden in het Linux -systeem maar dat ziet er uit als windows en wie een beetje zoekt, die vindt...[:D]
Always be modelling!

Jurgen

Ach, bekijk het als een kans om een mooier en beter plan te maken. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Treinist

@ Roderick;

Linux, Pc taal.... Ik ben daar geen expert in. Het enige wat ik weet is dat mij harde schijf daadwerkelijk is gecrashed.
Het klonk als een grote piepende kras en het was afgelopen.
Helaas.

@ Jurgen;

Zo probeer ik het dan ook maar te bekijken. Vind het alleen oerdom en zonde van de moeite en de tijd. Was veel liever aan het bouwen.

Groet

Treinist (Gerrit)