Chopper

Gestart door Peter, 11 mei 2007, 11:30:56 AM

Dirky

Citaat van: 755philippe op 08 juni 2019, 17:26:27 PM
Die van Ballien die dezelfde en kost bijna 30€ meer - 5€ ongeveer aan verzendkosten is een winst van 25€ voor juist dezelfde.
Loebas ik gebruik al jaren Chopper 1 en nooit problemen mee gehad. Dus die rommel is 'relatief te beschouwen'.
Mvg

755philippe

Ik heb een goedkope van Amati en net als eender welke chopper is die OK als je hem gebruikt waarvoor ie gemaakt is. Je moet dus Loebaske zijn definitie voor "rommel" met een zeer grote korrel zout nemen  :) :) :)

Ronald

Voor de NWSL chopper II kun je Piet Peetoom in Nederland nog eens vragen. En voor de duidelijkheid; die kost makkelijk 60 of 70 euro. Dat is veel geld maar ik vond het een van de beste investeringen die ik ooit gedaan heb :)

Durango

Citaat van: Ronald op 09 juni 2019, 10:12:33 AM
ik vond het een van de beste investeringen die ik ooit gedaan heb :)
Ik sluit me daar helemaal bij aan. Zo'n ding zou eigenlijk niet mogen ontbreken in de gereedschappen van een modelbouwer.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

steamdriven

Micro Modèle had me na de bestelling een mail gestuurd om te zeggen dat de Chopper II niet in voorraad was en of ik bereid was op 2-3 weken te wachten wat voor mij geen probleem was. Vorige week hebben ze me dan telefonisch gecontacteerd om te zeggen dat NWSL ermee ophoudt (wat ik al wist want dat was de aanleiding om nu nog te bestellen) en dat ze van de fabrikant de mededeling hadden gekregen dat er geen leveringen meer zouden komen. Ze hebben dan ook onmiddellijk het geld teruggestort. Hele goeie naservice.
Verder speuren op het net leidde ertoe dat ik uiteindelijk toch bij Ballien heb besteld. Quasi nergens meer verkrijgbaar of aan een prijs die ik liever aan lokale handelaars gun. Ik ben blij dat ik er nog eentje gevonden heb.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html