Chopper

Gestart door Peter, 11 mei 2007, 11:30:56 AM

Peter

Waar verkopen ze hier (omgev. Antw.) de Chopper, zoals afgebeeld in het artikel in MSM-58 om de Fd stortwagen te bouwen, en wat kost zo'n ding?
Met vriendelijke groeten
Peter

just4fun

#1
citaat:
Geplaatst door Peter

Waar verkopen ze hier (omgev. Antw.) de Chopper, zoals afgebeeld in het artikel in MSM-58 om de Fd stortwagen te bouwen, en wat kost zo'n ding?


Als ik me niet vergis heb ik dat zien liggen bij Collectorsbank te Wilrijk.
Groet,
Paul

yannick

#2
zoek anders eens op internet of in antwerpen op de eiermarkt daar is ook een grote modelbouwzaak  //www.verschooten.be hier een website van de winkel yannick[:)]

Gerolf

#3
citaat:
Geplaatst door just4fun

Als ik me niet vergis heb ik dat zien liggen bij Collectorsbank te Wilrijk.
Je vergist je niet. Ze hebben hem daar.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

steamdriven

We zijn 2019 ondertussen dus de situatie is wel wat anders...
Ik krijg een Chopper II van dochter en vrouwtje maar we willen die graag lokaal (eventueel ook omringende buurlanden) bestellen. Muco in Nederland had ik gevonden en hebben hem in voorraad maar leveren niet in ons land. Iemand een ander idee?
De productie gaat stoppen, of is ondertussen al gestopt, geloof ik dus niet makkelijk.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

755philippe

#5
Ik heb er enkele maanden geleden eentje online gekocht in Frankrijk. Was trouwens snel geleverd.
Even de link : https://micro-modele.fr/fr/recherche?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=chopper&submit_search=

Mvg


755philippe

Peter

Bij Ballien in Borgerhout hebben ze die ook. Bij Verschooten in Antwerpen ben ik niet zeker
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

De eene degelijke is die van 59€ de rest is rommel...

755philippe

Die van Ballien die dezelfde en kost bijna 30€ meer - 5€ ongeveer aan verzendkosten is een winst van 25€ voor juist dezelfde.
Loebas ik gebruik al jaren Chopper 1 en nooit problemen mee gehad. Dus die rommel is 'relatief te beschouwen'.
Mvg

755philippe

loebaske

tja...maar voor het hetgeen ik het gebruik....
Heb zo een goedkoop ding eens mogen gebruiken, had rap men goesting...

Om de 2maand een nieuw mes en de snijmap vervang ik door eentje van de Action, mits er onder een karton van 0.5mm te leggen, anders is het eindstuk niet egaal afgesneden.
Gebruik het dus veel....

755philippe

Allemaal goed en wel maar het ging eigenlijk om een forumlid te helpen aan een adres waar hij zo'n ding kon kopen. Of het goed is of niet is eigenlijk een ander discussiepunt. :P
Dus hopelijk is hij wat verder geholpen.
Mvg

755philippe

Peter

Ofwel is hij bij Ballien verkeerd geprijsd (kan gebeuren hé) ofwel is hij zo duur. Een telefoontje naar hen kan dit direkt oplossen;
Met vriendelijke groeten
Peter

Bonaza

Beste,

Bij Balien hebben ze hem zeker niet. De winkel is vorig jaar gesloten.

Groeten

Marcel

steamdriven

Iedereen heel erg bedankt om mee te denken.
Ik poog inderdaad nog steeds zoveel mogelijk lokaal te kopen maar het moet wel redelijk blijven natuurlijk. Ballien is zo toch een kleine 50% duurder. Dat vind ik er wat over. Eerlijk gezegd heb ik niet stilgestaan bij het feit dat het artikel verkeerd geprijsd kan zijn en nu is het te laat want heb het bij Micro Modèle besteld. Dank voor de link.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Peter

Je hebt de verkeerd winkel van ballien voor. De modelspoorwinkel is inderdaad gesloten maar de modelbouwwinkel bestaat (gelukkig) nog altijd
Met vriendelijke groeten
Peter