Groeten uit het hoge noorden

Gestart door Wadloper, 07 mei 2007, 22:48:04 PM

Wadloper

Hallo,

Mijn naam is Maurice, ben 32 jaar, en al sinds klein verknocht aan treinen (sinds ik voor het eerst een PIKO startsetje kreeg). Heb toen een aantal jaar een baantje boven het bed gehad, maar sinds ik het huis uit ging niets meer mee gedaan, m'n kleine broertje gebruikt nu het meeste van dat oude spul :)

De interesse is nooit helemaal weggegaan, en sinds enige tijd kriebelt het weer dusdanig, dat ik weer wat wil bouwen. Ben d'r alleen nog niet helemaal uit wat, en welke schaal. Kleine beschikbare ruimte (effectief 250x175 cm) speelt daar ook een rol in mee.

Via het Modelspoor Magezine kwam ik hier terecht, en hier hoop ik wat idee?n en advies op te doen.

Met vriendelijke groeten uit Frysl?n,
Maurice

Gerolf

Welkom, Maurice! Idee?n kan je hier zeker opdoen. Tegen dat je alle draadjes doorgelezen hebt ... [:o)]
Nee, serieus: Vraag maar!
Kleine ruimte? Vier vierkante meter is toch al iets. N-schaal, smalspoor H0e of H0m, lokaalbaan in H0, ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Wadloper

hey dank voor het warme welkom :)

De ruimte is inderdaad al iets, maar vergeleken met wat sommigen hier ter beschikking hebben... [8)]

'k heb bij "Beginners" een draadje geopend hierover.

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Wadloper

hey dank voor het warme welkom :)

De ruimte is inderdaad al iets, maar vergeleken met wat sommigen hier ter beschikking hebben... [8)]

'k heb bij "Beginners" een draadje geopend hierover.



Hallo
Ook welkom,niet uit het hoge noorden maar, uit het donkere zuiden.
En ruimte,geloof mij,hoeveel je ook hebt het is altijd net weer iets te klein.

wim ysbeer

jean-luc

Welkom Wadloper,

Bij ons thuis zijn we allemaal verzot op Texel ... al rijden daar geen treinen.

Er is wel een modelspoorclub, maar we zijn er nog nooit geweest.

In het Maritieme museum staat een fortuun aan Artitec materiaal. De moeite waard om te bezoeken, prachtig stukje modelbouw. Voor zij die nog geen vakantiebestemming hebben is dit misschien een hint.

Groeten, Jean-Luc

Wadloper

Ah, Texel, het enige Waddeneiland waar ik nog ben geweest. Op zich is het groot genoeg voor een sporennet. Overigens hebben sommige van de Duitse Waddeneilanden wel leuke smalspoorbaantjes. Is op zich ook een idee om eens te bouwen [:)]

yannick

WELKOM wadloper iederren helpt je hier goed ze hebben mij ook al goed geholpen yannick

Wadloper

[:)] Ze doen al heel erg hun best, en dat wordt zeer gewaardeerd.

hpmhenckens

Welkom nieuwe leden.
Hartelijk welkom bij de club van modeltreinmensen. het is een boeiende hobby. Een aanwas van nieuwe hobby-isten is altijd een wens
van de bestaande modelspoorders, immers, samen bezig zijn met de hobby en ervaringen delen met anderen, op b.v. een forum, is altijd leuk om te doen en iedereen leert wat van iedereen. Wij wensen je veel plezier en nuttig tijdverdrijf met de treintjes, H0 of N, nog kleiner of veel groter het maakt niet uit, als het maar rolt...[:D]
H.P.M. Henckens.