Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

MW41

Gestart door Peter, 07 mei 2007, 18:47:07 PM

doomslu

Aha, den Erwin wil de vriendin van Arbeco verleiden... [}:)]
En dat voor een toekomstige paus ! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Hij moet nog altijd bewijzen dat hij de beste onder de dekens is [:D]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ERVIN


Arbeco

Erwin, namens de vrouw hartelijk dank voor de foto's, al is ze nu wel met mijn 41 aan 't rijden in Von?che...[:D][:D]
Emancipatie, jongens!!
Nu we het toch over de 41 hebben, en dan met name over die balgen tussen de bakken, zou het mogelijk zijn om deze weg te snijden en te vervangen door andere exemplaren? (al weet ik nog niet precies hoe de ?chte balgen van de 41 eruit zien). Dit zou het aanzicht toch wel iets verbeteren denk ik...

Groeten Len
Old diesels never die...

doomslu

Echte knutselaars moeten dit wel aandurven, denk ik. Maar ik zou eerst wachten op een aanpassing van de koppeling zodat de stellen alvast al wat dichter bij mekaar staan.

Nu ik trouwens wat meer foto's heb gezien in MSM (neen, jammer genoeg heb ik het model nog niet in werkelijkheid gezien...[:(]) vind ik toch dat het model er beter uit ziet dan ik had gedacht na al die negatieve opmerkingen te hebben gehoord. Alleen jammer van die vouwbalgen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Ja, ik wacht ook nog rustig af, vanaf het moment dat je meerdere stellen kan gaan koppelen, dan ga ik mijn geldbeugel nog eens wat geweld aandoen.[}:)]

janjozef

Het uiterlijk van de balgen is redelijk correct, alleen het gesloten zijn en de afstand is spijtig.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerry

Ik zal mijn 4193 al eens mogen openvijzen [:D], gisteren tot de conclusie gekomen dat de motorloze bak geen stroom doorgeeft naar de gemotoriseerde bak. De stroomafname voor de motor gebeurt dus maar  op 2 assen met als gevolg ik er gegelmatig een tik tegen mag geven om verder te rijden. Iemand reeds met hetzelfde probleem ondervonden?

Peter

Onder druk (na, ja, zoiets in elk geval) van mijn echtgenote, heb ik bij Tufken een 41 besteld. Morgen zal de sneldienst hem komen brengen.
Dus dan weet ik ook hoe en wat en......
Heb de 4193 besteld gehad gewoon DC, want een decoder heb ik nog liggen. De volgende 41 (jaja, ze wil er twee) zal er dan een met geluid zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

Wat een vrouw Peter!!![:0]
Heeft ze nog zussen??[}:)]

Peter

Nog een zus (vrij, maar geen oude vr....r)
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

O ja,

Weet iemand of de echte 4193 al hersteld is na dat ongeval in Juli?
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerry

citaat:
Geplaatst door Peter

O ja,

Weet iemand of de echte 4193 al hersteld is na dat ongeval in Juli?



Ja is reeds hersteld, een 2-tal weken terug stond ie in Brugge samen met de 4132 voor een ICT.

Peter

Mijn 41 ook juist ontvangen, nu nog digitaliseren en rijden maar.
Spijtig van de lijnfilm dat er zo weinig bestemmingen op staan.
Had graag bestemming Boom-Puurs of Antwerpen centraal gehad, want deze stellen worden regelmatig op lijn 52 ingezet.
Een groter vel met alle bestemmingen (of toch veel meer) zou toch de kost niet geweest zijn zeker,
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

Op een printer is dat nu eenvoudig gemaakt he

Jan


[:D][:D]enkele fouten verbeterd
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem