Dat is nu eens een serieuse schaal zie: 1/3

Gestart door Havoc, 02 mei 2007, 20:23:06 PM


wisselstromer

holy mowly
dat is odd wel redelijk groot
niks voor op de zolder[:D]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Treinist

Wat is dit schitterend mooi.
Maar uh...
Is het nu gelijkstoom of wisselstoom? [;)]

argilla

krijg geen enkel beeldje van de site !
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Gerolf

Misschien is je computer wat te "streng" afgeregeld, Argilla.
Wat ik zie is in ieder geval prachtig. Maar zelfs in mijn tuintje komt zoiets niet tot zijn recht. Misschien een idee voor de mensen in Turnhout?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

harzfreak

Mooi

In Engeland rijden er ook zo op die schaal.

www.rhdr.org.uk

groetjes Maarten
Groetjes Maarten

argilla

als ze dat hier ergens ten lande zouden (gaan) doen.......deed direkt mee zulle!

wat een passie !!!
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

pabe

Whaw...  prachtig zeg.[:D]

@Gerolf:  vrees dat stadspark in Turnhout echt te klein is, misschien beter Rivierenhof in Deurne of zo... [;)]

Havoc

Lag er vroeger in de Limburg in een of ander vakantiepark geen 15" spoor? (vroeger = 20 jaar geleden) Ik herinner me daar eens gekampeerd te hebben en heb toen de sporen afgewandeld. Buiten seizoen reden ze niet. Er lag aan een kant een draaischijf als ik me goed herinner.

EDIT:
citaat:
Is het nu gelijkstoom of wisselstoom?


Zeker wisselstoom! Er zijn maar een handvol gelijkstoom locs gemaakt en dat waren allemaal rampen die snel afgevoerd werden. Zonder zeveren, gelijk(stroom)stoom machines zijn machines waar de stoom steeds op dezelfde manier door de cilinder loopt. Dus inlaat aan de uiteinden en uitlaat in het midden. Een normale stoom machine heeft in- en uitlaat aan dezelfde kant. Dus de stoom wisselt van richting tussen in- en uitlaat.
Met vakantie voor onbepaalde duur.