Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

hoi ik ben nieuw

Gestart door edwin1974, 28 april 2007, 16:09:35 PM

edwin1974

Hallo,

Ik ben Edwin 32 jaar oud en woon in zeeland in een klein dorpje vlakbij Goes. Ik ben voor mijn beroep militair bij de luchtmacht en doe dit al sinds mijn 18e. Ik wil heel graag in de toekomst een spoor 0 baan bouwen en wil hierin dus veel informatie verzamelen. Ik heb in het verleden wel al een baan gehad in N-spoor. Dit heb ik verkocht omdat ik dit toch niet leuk genoeg vond.
De treinen interesse heb ik al van kleins af van mijn vader overgenomen. Hij heeft alles in HO. ik heb al enkele rijtuigen dit zijn italiaanse die ik wil ombouwen naar nederlandse ICK.
Verder ben ik van plan om een lok van de reeks 62/63 te maken mogelijk in ACTS uitvoering of de Belgischeuitvoering.
Ik wil graag mijn treinen zelf gaan bouwen en verzamel dus veel fotomateriaal en tekeningen uit de periode vanaf 1980 tot heden.
Dus wie nog wat beschikbaar heeft kan het bij mij kwijt.

groeten
Edwin

ERVIN

#1
Hoi Edwin, welkom hier zou ik zeggen, je gaat van N-schaal naar O-schaal, wel een groot verschil h?[;)]

Ik weet niet of je hier wat aan hebt,maar je moet bij google eens de naam h.de blezer ingeven, hier staan heel wat tekeningen van belgische locs, waaronder de reeks 62.




Arjen

#2
Welkom hier

edwin1974

#3
Hoi ERVIN

bedankt voor deze tip over de tekeingen je heb me geholpen daar voor mijn dank

groetjes Edwin1974

ERVIN

#4
Graag gedaan hoor.[;)]

loebaske

#5
Wees welkom Edwin, hopelijk zal je u hier flink kunnen informeren, effekes nog uw profiel aanvullen en we hebben alles wat we moeten weten.
Groetjes
Eric

eric

#6
Welkom Edwin.

Toevallig in Hoogerheide gekazerneerd?
Want daar loopt er ook nog eentje rond die gek is van modelspoor.

edwin1974

#7
Hoi Eric

Ik werk op de vliegbasis Woensdrecht bij de bewaking [;)]

groetjes edwin