Nieuwe baan

Gestart door Anarchy, 26 april 2007, 21:24:31 PM

Michiel

#150
Jeroen, dat is een mooi plekje natuur dat je daar hebt neergezet! Knap werk!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Pol

#151
citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door Anarchy
Deze moeten inderdaad nog donkerbruin geverfd worden hoor. Dat is nog een werkje voor later.
Misschien het moment om de staalwol-in-azijn-methode eens te proberen [;)]


Voor wie (net als ik) niet goed wist wat de staalwol-in-azijn-methode juist is, zie volgende link:
http://home.wanadoo.nl/janfoto/BME/al_div_te_azijn.html
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar als Gerolf er al reclame voor maakt, zal het weer wel goed zijn!

@Anarchy: Wauw! Net echt! Ik heb zin om eens te komen "wandelen" op uw baantje met al die schone natuur en die paardjes en koetjes!

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

bumper

#152
Hallo,
Jongens wat knap gedaan zeg.Als ik zo zie wat jullie allemaal voor moois in elkaar steken, dan denk ik bij mezelf dat het nog wel een tijdje zal duren eer ik iets kan tonen dat misschien nog maar van ver lijkt op hetgeen hier te zien is.Echt knap.
Ludo.
 

ERVIN

#153
Ja Anarchy, dit is iets om jaloers op te zijn man!!!

Echt heel mooi.[;)]

glamo

#154
knap werk jeroen[;)]
 

Anarchy

#155
Ik heb gisteren eens verder gewerkt. De baan bestaat uit twee "grote" delen die verbonden zijn met een klein verbindingsstuk. Langs de linkerzijde is dit een smal plankje. Ik had een fantasietje in gedachten om hiervan een brug te maken die de twee delen verbinden. Het is nog niet helemaal af natuurlijk maar hier is wat ik gisteren heb gemaakt.



Op de volgende foto zie je ook dat mijn eerste twee modules zo goed als klaar zijn. Enkel nog een klein stukje scenery aan de linkerzijde van de draaischijf.


geremila

#156
Zeer fijn afgewerkt ik kijk uit naar het station[:p]
groetjes,

Mike

jan77

#157
Dat ziet er prachtig uit Jeroen
Knap werk
Gr Jan

dingske

#158
Heel mooi gemaakt en zoals eerder al vermeld zeer mooie afwerking.

Wouter
Ik wil groot zijn in iets kleins.

Fretbol

#159
Heel mooi gedaan Jeroen, het ziet er heel realistisch uit.

Nu mijn modelbaan volledig is afgebroken en de zolder is opgeruimd kan ik ook opnieuw beginnen plannen [;)]

Fretbol

ERVIN

#160
Vraagje, die wissels en die kruising, blijven die op het bruggedeelte liggen??

conducteur

#161
eigenlijk is dat wel raar,zo een wissel en een kruising
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Anarchy

#162
Ja Erwin deze blijven liggen. Het is dan ook geen 'echte' brug eigenlijk h?. Meer een fantasietje om de twee delen te verbinden.

Conducteur, wat vind je raar? Dit is gewoon de gebruikelijke 'trapezium'.

Anarchy

#163
De werken aan de baan vorderen de laatste tjid niet echt meer. Ik wacht al heel lang op mijn flex rails om aan een volgend gedeelte te beginnen [8)] Dan heb ik gisteren maar even de brug verweerd, zie foto:


ysbeer

#164
Bel onmiddelijk de schilder,een brug die zo verroest is haalt 2009 niet meer[:D][:D][:D].
wim