Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

webshop jocadis

Gestart door thalysken, 26 april 2007, 16:40:36 PM

thalysken

Ik denk binnenkort een nieuwe aankoop te doen bij jocadis. Ik bezocht even hun site om wat meer informatie te vinden. Nu zag ik dat zij een webschop hebben. Juist daarover heb ik een paar vragen:

- Hoe doe je de betaling(visa / bankontankt / ... )?
- En hoe sturen ze het op vanuit jocadis?

Alvast bedankt,
Thijs

INFO

citaat:
- En hoe sturen ze het op vanuit jocadis?



Vanuit Jocadis in ongezonden staat. [;)][B)][:I][:o)]
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Peter

De mogelijkheden staan ook vermeld als je een bestelling plaatst.
Je hebt keuze uit Visa/Mastercard,  Postcheck of op voorhand.
Met vriendelijke groeten
Peter

erik de noorman

Verzendingen gebeuren per postpakket. Enkel tekenen voor ontvangst.
Betaling doe ik per overschrijving na ontvangst van het pakket.
Inien het artikel in stock is zeer vlugge opzending.

Erik

Michiel

Ik heb al een paar maal een bestelling gestuurd naar Jocadis, maar krijg geen enkel antwoord meer. Ik heb de bestelling via het online mailformulier gedaan. Normaal verwacht ik een bestellingsbevestiging en een betalingsmodaliteit. Nu blijft het echter muisstil.

Heeft er iemand nog recent bestellingen kunnen plaatsen bij Jocadis?

groeten,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

mark7758

Meerdere malen.
En meestal met 1 week in huis.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

T03

Misschien is bellen of mail sturen naar Jocadis en de vraag stellen.

SpGr[;)]
Marc
"I have a train riding in my brain"

Michiel

Een mailtje sturen heb ik al gedaan... meer dan een week geleden, maar ook geen antwoord. Misschien dat ze in vakantie zijn of zo. Ik ga een van dees dagen eens bellen...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Bel ze even op, dan is direkt alles opgelost.
Andr? spreekt meer dan behoorlijk Nederlands, dus dat is geen probleem.
Met vriendelijke groeten
Peter

modelbaanHO

Ik heb vrijdag 4 januari een mail gestuurd via het contactformulier op de website. Ik heb onmiddellijk een bevestiging gekregen van de ontvangst van mijn bericht en de maandag daarop een antwoord op mijn vraag (reservatie van het groene tweetje).

Misschien dat je het via die weg moet proberen en niet via een ander e-mail adres.


Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

tom007

ik heb al iets besteld. En ik kreeg een overschrijving in de brievenbus met de locomotief. Ik had wel op voorhand gezegd dat ik geen kredietkaarten had.


vriendelijke groeten

Michiel

Ik heb via het contactformulier 2 maal mijn bestelling doorgegeven. Geen enkele keer heb ik daar een antwoord of bevestiging voor gehad. Daarna heb ik 2 maal gemaild en gevraagd om uitleg, en ook daarop krijg ik geen reaktie. Vroeger heb ik altijd keurig een antwoord gekregen. Nu blijft Jocadis zelfs na aandringen muisstil.

In elk geval, bedankt voor de reacties. Blijkbaar is het een individueel probleem. En dus, zoals Peter voorsteld, misschien is het beter eens te bellen, en zien wat er ginds schort...

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Kan ook een software probleem op je computer zijn. Ik heb he ook gehad dat mijn mail programma geen mails stuurde aan bepaalde adressen. Na een her-intallatie van Windows XP was alles in orde.
Met vriendelijke groeten
Peter

Arbeco

Eind november had ik bij Jocadis een paar setjes met afwrijfcijfers van de NMBS besteld, het verschuldigde bedrag heb ik op 1 december overgemaakt. Na inderdaad een aardige tijd wachten, lagen ze gisteren op de mat. We zullen het maar op de drukte van de eindejaarsfeesten houden, of misschien was de voorraad op en zijn er nieuwe gemaakt... Maar goed, ik kan nu weer 's wat loc's van hun nieuwe nummer voorzien![:p] Overigens heb ik met het "mailverkeer" van en naar Jocadis nooit problemen gehad.

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

doomslu

Ik heb onlangs een vraag gesteld via het webformulier. Het antwoord na een weekje gekregen. Dat is correct.
Heb daarna, vorige zondag, een bestelling geplaatst (met kredietkaart) en donderdag lag mijn pakje in de bus. Dat is toch wel snel (ik woon in Luxemburg). Ik kan dus enkel maar goeds zeggen van de service van Jocadis. Bravo. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *