Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

wagentje voor suikerriet

Gestart door Havoc, 22 april 2007, 16:23:10 PM

adrievans

#45
Nu we toch oude draadjes van Havoc nieuw leven inblazen.
Lang niets meer gezien van project met stoom-stroom generator in kopje ooit zal het klaar zijn.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Gerolf

#46
Ik hoop ook dat Havoc toch nog iets komt doen op dit forum, maar ik vrees ervoor.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

adrievans

#47
citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Ik hoop ook dat Havoc toch nog iets komt doen op dit forum, maar ik vrees ervoor.


Hoezo?????
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Gerolf

#48
Hij is ontgoocheld (in de admins) vertrokken na een probleem, zowat 2 maanden geleden.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

adrievans

#49
Alweer ??n,daar zijn we lekker mee.[:(]
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Havoc

#50
Alle foto's op eigen webspace. Meeste ietsje groter gemaakt en witbalans bijgewerkt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

#51
Johan,

Leuk dat je hier nog komt, wij hopen van harte dat het bij die ene reactie niet blijft en dat je hier vaker nog iets post !

Groeten Peter[;)]

Havoc

#52
Euh...Peter, ik kom al een dik jaar terug. Ook een winterslaap gedaan? [}:)]

Wegens problemen met photobucket ben ik al mijn foto's naar mijn eigen webspace aan het overzetten. Dus ook alle draadjes updaten eenmaal de foto's gevonden zijn. Ook een beetje de foto's verbeteren als ik de raw files heb (en terugvind).
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

#53
citaat:
Geplaatst door Havoc

Euh...Peter, ik kom al een dik jaar terug. Ook een winterslaap gedaan? [}:)]

Wegens problemen met photobucket ben ik al mijn foto's naar mijn eigen webspace aan het overzetten. Dus ook alle draadjes updaten eenmaal de foto's gevonden zijn. Ook een beetje de foto's verbeteren als ik de raw files heb (en terugvind).



Waarschijnelijk last van zonne...........euh regenslag ![:D]
Groeten Peter[;)]

Frank_N

#54
Aja!! Staaltje modelbouw van
"Heb Ik Jou Daar!"

(ik moet hoognodig ook eens een andere "foto-emmer" gaan zoeken)
Groet van Frank