grote mini-baantjes wedstrijd

Gestart door Rochevalien, 13 april 2007, 23:00:42 PM

dancer

kheb me nog net op tijd kunnen inschrijven..... benieuwd hoeveel mensen er gaan meedoen...

tonycabus

V??????l!!!!!
Deze wedstrijd is intussen een groot succes geworden...
Dank voor jullie deelname, dat wordt leuk in Mechelen in oktober 2008!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

janjozef

Laat ons eerst zien dat iedereen zijn project uitgewerkt krijgt. de tijd lijkt lang maar is eigenlijk kort.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dancer

amai...oef...
oktober 2008..en ik die dacht dat we nog maar een paar maanden tijd hadden (oktober 2007) tegen dat het ontwerp klaar moet zijn.... godzijdank... dan hebben we nog genoeg tijd om het klaar te hebben....

Cool!

Cheers!

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door janjozef

Laat ons eerst zien dat iedereen zijn project uitgewerkt krijgt. de tijd lijkt lang maar is eigenlijk kort.

Jan



De "echten " zijn natuurlijk al lang aan het bouwen [:D][:D][:D][:D]

Gerrit

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

De "echten " zijn natuurlijk al lang aan het bouwen [:D][:D][:D][:D]
... dan ben ik ook een "echte" ... [:D] [:o)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dancer

ik ben nog met mn ontwerp bezig...
pff met die stomme belastingsbrief[:(!]die nog moet worden ingevuld ontneemt dat de tijd....

janjozef

Ik ben ook een echte, alleen een echte wat?

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door janjozef

Ik ben ook een echte, alleen een echte wat?

Jan



>>> een "echte" moeilijke mens ? [}:)][}:)][:D][:D]
   
Gerrit

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Guy Van Meroye

De mini-baantjes wedstrijd mag inderdaad een succes worden genoemd. De kaap van de 50 deelnemers werd overschreden! Bedankt voor jullie interesse. De lijst met de deelnemers, de schaal en het gekozen onderwerp zal in volgende MSM (22 augustus) worden gepubliceerd. Vergeet ondertussen ook niet foto's te maken van uw bouwsels. Je mag deze altijd al op dit forum plaatsen, kwestie van iedereen op de hoogte te houden van je bouwsels... Vanaf oktober mag je ze ook naar Nico mailen, het is immers de bedoeling dat ook in het blad de wedstrijd wordt opgevolgd, en dat links en rechts al eens een tipje van de sluier wordt opgelicht.
Profiteer van de Belgische zomer om meteen van wal te steken. Succes!
Guy
 

modelbaanHO

Ik heb op het laatste ogenblik besloten om toch niet mee te doen.
De redenen:
- ik geraak amper verder met mijn eigen baan
- ik heb geen plaats om na de tentoonstelling het mini-baantje weg te zetten, en afbreken dat staat niet in mijn woordenboek
Ik wens alle deelnemers veel succes en zal zeker van de resultaten komen genieten in Mechelen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Luc (modelbaanH0): ik zat met hetzelfde dilemma, maar ik bouw een stukje van mijn baan voor Mechelen, en dat kan ik daarna inplanten in mijn groter project. Was dat geen optie voor jou?

Meer dan 50 deelnemers !! Amaai !! En nu hopen dat die allemaal de eindmeet volgend jaar halen...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

Dag Gerolf,

Het is zeker het overwegen waard.
Ik probeer zelfs nu zoveel mogelijk stukken van de modelbaan 'buiten' de baan te bouwen om ze nadien 'in te planten'. Zo ben ik nu bezig met een klein lokdepot.
Het bouwen buiten de baan geeft het voordeel dat alles beter bereikbaar is, etc.
Ik heb nog een woonwijk en een bescheiden industriegebied met spooraansluitingen in de planning. Misschien kan ik daar iets mee doen.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Guy Van Meroye

De mini-baantjes wedstrijd mag inderdaad een succes worden genoemd. De kaap van de 50 deelnemers werd overschreden! Bedankt voor jullie interesse. De lijst met de deelnemers, de schaal en het gekozen onderwerp zal in volgende MSM (22 augustus) worden gepubliceerd. Vergeet ondertussen ook niet foto's te maken van uw bouwsels. Je mag deze altijd al op dit forum plaatsen, kwestie van iedereen op de hoogte te houden van je bouwsels... Vanaf oktober mag je ze ook naar Nico mailen, het is immers de bedoeling dat ook in het blad de wedstrijd wordt opgevolgd, en dat links en rechts al eens een tipje van de sluier wordt opgelicht.
Profiteer van de Belgische zomer om meteen van wal te steken. Succes!
Guy




>>>Ik ga dat zeker doen-??n van dezer dagen[:p]ik ga eerst nog wat afwerken ,een DEFTIGE tekening proberen te maken en dan foto's beginnen te plaatsen in dit draadje.En ik hoop dat dat hier wat navolging krijgt[:)]

Gerrit