Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

grote mini-baantjes wedstrijd

Gestart door Rochevalien, 13 april 2007, 23:00:42 PM

Rochevalien

Ik bouw mijn bedieningspaneel IN mijn baantje en heb bijgevolg geen probleem met extra oppervlakte.
Het wordt w?l klein en fijn en vooral: smal.

Gerrit

Wadloper

Hey gerolf, het zou op zich wel logisch zijn als het bedieningspaneel binnen het totaal oppervlakte valt, anders kan men daar nog mee smokkelen.

Binnen de baan bouwen, dat is ook een idee. Ah wel, dat komt wel met de bouw, vandaag in ieder geval de bevestiging van de inschrijving via de mail gekregen, en ook maar gelijk een start gemaakt met de aanschaf van het benodigde materieel [:)]

erik de noorman

Voil? de kogel is door de kerk. Ik heb me daarnet ook ingeschreven
met een project in H0.

Erik

dancer

tot wanneer kan men zich inschrijven?  En wanneer moet de baan klaar zijn?  Ik heb wel zin om een Zwitsers minibaantje te maken.....
En wat is de prijzenpot?

Groeten

dancer

is het ook mogelijk dat 2 personen samen een minibaantje maken?

Gerolf

Je kan natuurlijk met meerdere personen een baantje bouwen, inschrijven voor 1 juli '07.
Details over de prijzenpot weet ik niet, de tien eerste vallen in de prijzen, er is ook een prijs voor de origineelste ?n in de categorie -18 jaar. Zo staat het toch in MSM59...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

guy holbrecht

Uiteraard is dit geen probleem. Het is het werkstuk dat telt. En of je dat nu alleen of met een aantal medestanders hebt gemaakt, dat speelt heus geen rol. Ik zou zeggen: inschrijven maar.

Groeten,
Guy

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door guy holbrecht

Uiteraard is dit geen probleem. Het is het werkstuk dat telt. En of je dat nu alleen of met een aantal medestanders hebt gemaakt, dat speelt heus geen rol. Ik zou zeggen: inschrijven maar.

Groeten,
Guy



>>> Dat is dus niet fair h?,als de banen waar door meer dan ??n persoon aan gewerkt is geweest nu in een aparte kategorie zouden zitten zou ik daar nog mee kunnen leven maar dat zal wel het geval niet zijn zeker?[V][V][V][V]

Gerrit

doomslu

Gerrit, hoe ga je bewijzen dat je een baan alleen hebt gebouwd ?
Je moet maar denken dat ze dan ook de prijs en de eer moeten delen ! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rochevalien

Dat is inderdaad niet te bewijzen maar ik vindt toch dat het niet fair is om het werk van ??n individu te plaatsen tegenover dat van een ploeg mensen,zoals bv met de 2de wedstrijd ( brouwerij Ridderfort)En dat ze dat dan nog eens doodleuk in MSM vermelden in de reportage achteraf.Ik doe trouwens niet mee voor de "prijzenpot"

Gerrit

janjozef

Ja je weet dat er inschrijvingen zijn waar door meer als 1 is aan gewerkt, maar denk je dat die daarom beter zullen zijn. Toch beter zo dat je weet dat ze met meerdere zijn dan dat ze het in 2 groepen indelen en er toch nog zijn die zich als enkeling inschrijven en waar ze met een groep aan werken. En als je het echt voor de prijzenpot doet dan zijn er wedstrijden waar ge minder voor moet doen en nog een stuk eenvoudiger zijn.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dancer

ik ben echt benieuwd hoeveel mensen er zullen meedoen met de wedstrijd...




dancer

aangezien het voor een achtergrond van een baan beter is dat de achtergrondplaten niet direct op de baan plakken, maar er op een afstand van 30 cm vanaf moeten zijn voor een mooier effect: achtergrondplaten nemen in dikte ook wel plaats..word de dikte van een achtergrondplaat er in meegerekend?  of hoe zit dat?

Wadloper

30 centimeter van de baan af? Ik zou dat knap vinden als je dat lukt op het gestelde maximum oppervlak van 0,5 tot 1 vierkante meter afhankelijk van de schaal die je gebruikt [:D] Gaat dat niet ten koste van de benutbare ruimte voor je baan?

Havoc

Nog enkele uren en dan is het inschrijven afgelopen...
Met vakantie voor onbepaalde duur.