Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

grote mini-baantjes wedstrijd

Gestart door Rochevalien, 13 april 2007, 23:00:42 PM

doomslu

Niet goed opgelet in de wiskundeles, yannick ? [:D]
De vierkantswortel uit 0,75 = (afgerond) 0,86 meter.
Een vierkant van 86 x 86 centimeter is het maximum.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Of een rechthoek van 750cm op 10cm...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

citaat:
Geplaatst door Havoc

Of een rechthoek van 750cm op 10cm...

In modules ! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

yannick

en nog een vraagje hoeveel voor een rechthoek van breedte 60cm [:D] ben niet zo goed in rekenen[:D][:D]

Anarchy


KOFD10

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Heeft er al iemand konkrete plannen om iets te bouwen? en zo ja wat ? en is er soms iemand die iets wil bouwen in een grotere schaal? O? IIm? 1/35,[:p][:p][:p]

Gerrit




Ik ga de uitdaging aan met schaal G... enkel nu nog aan extra LGB materiaal geraken...

Havoc

LGB is schaal IIM. Succes ermee, ik kom er niet uit om iets deftig te verzinnen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

mahtoska1

Hallo Allemaal,

Ik heb me vorige week ingeschreven.
Hopelijk ontmoet ik jullie daar.
Beste groeten,
Pieter

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

Als iedereen die ik weet en zegt ingeschreven te zijn gaan er inderdaad veer minibaantjes zijn, o ja ik ben ook ingeschreven al heb ik nog geen antwoordt of bevestiging gekregen.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Rochevalien

Zijn er hier soms mensen die ingeschreven hebben met een baantje in een grote schaal?[:p][:p][:p] en zo ja welke? en wat is het thema?

Gerrit

erik de noorman

Ik heb nog niet beslist of ik mee doe. Aan de reactie's te zien zijn er al genoeg kandidaten.

Erik

Gerolf

Ik heb gisteren vernomen dat er 22 definitieve inschrijvingen zijn, en nog enkele "hangende". Het is dus alvast een succes!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Wadloper

citaat:
Wat de oppervlakte betreft is het de buitenmaat van de baan die telt, er is inderdaad geen beperking in hoogte, er kan dus indien mogelijk op verschillende niveau's gewerkt worden....
Effe een klein vraagje van iemand die deze wedstrijd ziet als een mooie oefening voor baanbouwen.

Wordt het bedieningspaneel net als het schaduwstation ook tot het totaal van het oppervlakte van de baan gerekend of mag je die wel daarbuiten aanleggen?

Gerolf

Ik denk dat het bedieningspaneel - indien het vast verbonden is met de baan - ook bij de buitenmaat van de baan hoort. Een "losse" afstandsbediening hoort m.i. niet bij die oppervlakte.
Als ik fout ben, hoop ik dat Guy me corrigeert.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw