Moet zeggen dat het bij mij ook kriebelt.
ben met een module bak bezig die ook als stand alone kan opereren, en is 0,774 m2 dus het ken net.
Alleen wat valt er onder niet eerder gepubliceerd?? valt daar alleen publicatie in een maandblad onder, of mogen er ook nog geen foto's van op een site van een vereniging gestaan hebben.
Ook moet de module eind van het jaar klaar zijn om de hort ermee op te kunnen gaan, dus ik denk niet dat de medebouwleden het leuk vinden als ik er nog een jaar een doek overhou.
Persoonlijk hou ik er ook niet zo van om me ergens aan vast te leggen, maar begrijp ook donders goed dat de organisatie wil weten hoeveel er mee doen ( afgezien van de afvallers) en als ik me inschrijf, dan vertik ik het om mijn belofte niet waar te maken, in mijn ogen kan je dat gewoonweg niet maken naar de organisatie toe, schrijf je je in, heb je een verpichting, schrijf je anders niet in.
Maar ik heb nog 2 maandne om een idee te bedenken om me alsnog in te schrijven, dus wie weet.
Alleen ik weet dat ik het niveau nog niet heb van een winnaar, maar ik kan zo beroerd slecht tegen mn verlies [:p]