Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

grote mini-baantjes wedstrijd

Gestart door Rochevalien, 13 april 2007, 23:00:42 PM

Pol

Ik tel alvast af om al die knappe prestaties eens eindelijk LIVE te zien! Als ik alle voorproefjes bekijk, besef ik des te meer hoe een onwetend beginnerke ik ben! Respect mannen!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rochevalien

Ik ben voor 99,99% klaar[:D][:D] Vanavond hebben we geen tijd,dinsdag- en woensdag avond om nog wat te oefenen[:p] donderdag avond :alles in de auto laden.Vrijdag na het werk: richting Nekkerhallen om op te stellen en al eens rond te kijken .
Zaterdag en zondag :tentoonstelling en al de rest.
Maandag :platte rust!!! vanaf dinsdag en volgende : hobbyruimte opruimen en stillekes de (modelbouw)draad terug opnemen[:D][:D][:D]

Gerrit

ruben13

aah dan zal ik je ook zien ga zeker eens naar het wc daar ben ik met de baan grootdilbeek

Roderik

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Ik ben voor 99,99% klaar[:D][:D]

Gerrit



Dan zitten we even ver.[8D] Gewoon nog wat lettertjes kleven en een woordje uitleg voorbereiden. Verder loopt alles gesmeerd.
Ik kom vrijdagnamiddag mijn baan binnen geven.

Verder ziet mijn weekplanning er ongeveer hetzelfde uit.
Alleen zit platte rust op maandag er voor mij niet in. Als alles gaat zoals het uitgerekend is, moet ik vanaf maandag klaar staan in mijn startblokken om met de vrouw naar de materniteit te spurten.

't Zijn drukke tijden...
Always be modelling!

Gerolf

Van mij mag het licht uitvallen in de Nekkerhal ...



Dwergseinen gezien? Synchroon met de wisselstand [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pol

citaat:
Geplaatst door Roderik

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Ik ben voor 99,99% klaar[:D][:D]

Gerrit



Dan zitten we even ver.[8D] Gewoon nog wat lettertjes kleven en een woordje uitleg voorbereiden. Verder loopt alles gesmeerd.
Ik kom vrijdagnamiddag mijn baan binnen geven.

Verder ziet mijn weekplanning er ongeveer hetzelfde uit.
Alleen zit platte rust op maandag er voor mij niet in. Als alles gaat zoals het uitgerekend is, moet ik vanaf maandag klaar staan in mijn startblokken om met de vrouw naar de materniteit te spurten.

't Zijn drukke tijden...



Spurt maar niet te hard: onze langste bevalling duurde 28 uur sinds de eerste wee?n en de kortste (dat was ook al de derde) duurde toch ook nog een paar uurtjes. Kalmpjes aan dus! Succes alvast! En euh, mag jij nog naar de Nekkerhallen (ik mocht niet vorig jaar![:(])

@Gerolf : SCHOON! Misschien moeten we daar inderdaad toch maar een paar minuutjes verduisteren! Ik ben voorstander![:o)]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

doomslu

Potverd... knap werk Gerolf ! [:p]

Bij mij ziet het programma er als volgt uit : vanavond, morgenavond en woensdagavond nog hard doorwerken aan een moduletje voor de forum baan (zal zeker NIET klaar zijn... agemorleuthebt [:D]).
Donderdag alles inladen.
Vrijdag nog een vergadering in de namiddag op ??n of ander ministerie en daarna de auto in voor zo'n 250 kilometertjes naar Mechelen. Zaterdag en zondag : h??l vroeg daar en waarschijnlijk laat weg. Zondag avond terug naar huis om maandag te gaan werken en in de namiddag en avond heb ik een vriendin beloofd om te helpen verhuizen.
Hoezo platte rust ???? [}:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

xtof.vl

Rust? Wij krijgen een uur meer tussen zaterdag en zondag. Oef!

Roderik

citaat:
Geplaatst door xtof.vl

Rust? Wij krijgen een uur meer tussen zaterdag en zondag. Oef!



Ja ja, maar de expo begint zondag om 9 uur en zaterdag om 10 uur.
Dat brengt alles weer in balans.
Always be modelling!

marctje

slecht nieuws van het Edegemse front; ik geraak niet tijdig klaar, (mijn eigen schuld dus, ik had problemen voor het sporenplan en nu dus voor de afwerking)maar ik kom zekers eens langs, vermoedelijk zondag om jullie toch een hart onder de riem te steken en om op iemand van jullie te stemmen natuurlijk. Het project Superior Urban Industrie zal dus wel afgeraken, hopelijk als ze over twee jaar de zelfde of gelijkaardige voorwaarden stellen en zal dit dus dan te bewonderen zijn( het zal dan ook een onderdeel van een grotere baan worden).

spijtig dus, maar succes aan alle deelnemers die er nog zijn.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door marctje

slecht nieuws van het Edegemse front; ik geraak niet tijdig klaar, (mijn eigen schuld dus, ik had problemen voor het sporenplan en nu dus voor de afwerking)maar ik kom zekers eens langs, vermoedelijk zondag om jullie toch een hart onder de riem te steken en om op iemand van jullie te stemmen natuurlijk. Het project Superior Urban Industrie zal dus wel afgeraken, hopelijk als ze over twee jaar de zelfde of gelijk aardige voorwaarden stellen en zal dit dus dan te bewonderen zijn( het zal dan ook een onderdeel van een grotere baan worden).

spijtig dus, maar succes aan alle deelnemers die er nog zijn.



>>>> dit vind ik dus totaal niet kunnen h?,binnen 2 jaar afkomen met iets waar je nu al 6 maand aan hebt kunnen werken.
Dat is een vorm van konkurrentie vervalsing, ik ben trouwens van mening dat "het reglement" v??l te vaag is .Ik heb  het daar in het begin van deze draad al eens over gehad.Wat ik ook niet tof vind is dar er mensen zijn die -pakweg- 2weken geleden in gang geschoten zijn terwijl er anderen van in het begin aan hun baantje gewerkt hebben.Maar ja,dit zal wel afgestraft worden[}:)] want het geoefende oog van de eerbiedwaardige juryleden zal dit zeker opmerken.
Eigen schuld,dikken bult!!

Gerrit

marctje

als je het eigen sarcasme van deze tekst niet begrepen hebt moet je deze dan maar eens overlezen. Hoe kan ik of andere nu weten wat de voorwaarden zijn voor de volgende wedstrijd binnen 2 jaar. We gaan allemaal op het zelfde moment ergens in 2009 te weten komen wat de voorwaarden zijn voor 2010. En inderdaad, het geoefend of ongeoefend oog zal wel zien wat er staat, maar het is het gevoel van de toeschouwer die zijn eigen keuze zal bepalen; zelfs als deze een goede modelbouwer is. De rede voor het stoppen aan deze wedstrijd is mijn eigen personlijke keuze, die gestaafd wordt door bepaalde factoren die ik hier op het forum niet wens te uiten, maar die ik, als er om gevraagd wordt, van een antwoord zal voorzien. Een dergelijke aanval is, vind ik, nogal persoonlijk omdat iedereen voor zijn eigen mag uitmaken wanneer hij aan iets wil beginnen; als persoon X 12 maanden nodig heeft om iets te maken en persoon Y denkt dit op enkele weken klaar te krijgen, dan is dat die persoon zijn volste recht en moet hij er hier "en public" niet over aangepakt worden.

voor de rest blijf ik de beste vriend met iedereen

succes
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Mr-tsjoektsjoek

Gerolf zegt : Van mij mag het licht uitvallen in de Nekkerhal ...

@ Gerolf, heb je dan batterijen bij [?][?][?]
Want als het licht uitvalt, is er misschien een elektriciteitspanne, en dan ...