Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

grote mini-baantjes wedstrijd

Gestart door Rochevalien, 13 april 2007, 23:00:42 PM

Mr-tsjoektsjoek

Een systeem "? la moi". Ik zal het wel eens uitleggen...

@ Gerolf : we hebben de preview al gehad op de forummeeting [:D], is in ieder geval prachtig.
We kijken al uit naar de uitleg over dit prachtig, klein maar fijn, werkstukje...[8D][8D]

mahtoska1


mahtoska1

Hallo Allemaal,

2de poging:




Beste groeten,

Pieter

doomslu

Derde poging. [:D]

Pieter, kijk eens in je bericht. Ik heb de [img ] en [/img] tag toegevoegd en nu kan je de foto's direkt in je bericht zien. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rochevalien

Men verwacht van de deelnemers aan de wedstrijd dat ze "op regelmatige tijdstippen"bij hun baan aanwezig zijn en die ook bedienen.
Nu zouden we ook graag iets van de tentoonstelling zien natuurlijk,dus ik wou voorstellen dat iedereen met zijn buurman afspreekt om een oogje in het zeil te houden terwijl de andere 'even' rondloopt.
Vermits we in een grote cirkel gaan staan heb je altijd 2 personen als buurman wat toch wat mogelijkheden geeft.
Wat denken jullie daarvan?

Gerrit

Roderik

Always be modelling!

Gerolf

Dit lijkt me een prima - kameraadschappelijke - oplossing. En dat voor een wedstrijd [8D]
Als het ook de bedoeling is dat we elkaars baantjes demonstreren "bij afwezigheid" ... dan vrees ik dat ik mijn buren met ??n en ander opzadel [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

stoomloc

citaat:
Geplaatst door mahtoska1

Hallo Wim en Allemaal,
Zoals beloofd, foto's van de Donk kapel (die bijna afgewerkt is).

Beste modelbouwgroeten,
Pieter


Pieter,

Prachtig gebouw is het geworden. Ben benieuwd om deze donkkapel in Z in het echt te zien. Ik kom op zondag 26 oktober naar de beurs.

Groeten,

Wim

Intens

gerrit,

Dit lijkt me een heel goed plan.

onze medewerking heb je.

Groet,
Ilja
Groeten,
Ilja

www.modelspoor-trein.nl

Rochevalien

Gerolf,ik zou het bij "in het oog houden" houden.Ik kan mij voorstellen dat er wel eens mensen met lange vingers tussen de bezoekers zitten en ook mensen die eens willen checken"of alles wel echt vast staat" .Als je dan terug komt van een wandelingetje en je moet vaststellen dat er ??n en ander is afgebroken of verdwenen [:0][:(]
Als je een goede afspraak maakt met je buurman :"ik ben een uurtje weg,zal om zolaat terug zijn" kan je dat ook zeggen als er een bezoeker iets wil weten of het baantje eens wil in werking zien.
Die bezoeker moet dan maar terugkomen,op een (paar) uur ben je daar in Mechelen toch niet uitgekeken[:)]

Gerrit

Gerolf

"in 't oog houden" is al heel wat, als we dat voor onze buren willen doen [;)]
Ik wierp een visje uit over "bedienen", maar snapte wel dat dit niet haalbaar zou zijn.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Mr-tsjoektsjoek


erik de noorman

Zeer goed idee om elkaars baantje in het oog te houden. Zondag zal ik er voor 16.00 zeker niet zijn.

Erik

xtof.vl


Mr-tsjoektsjoek

Proficiat Xtof, ziet er veelbelovend uit.

Ik kom zondag zeker eens langs.