Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

grote mini-baantjes wedstrijd

Gestart door Rochevalien, 13 april 2007, 23:00:42 PM

Intens

Modelspoorfan

die link moet je niet hebben deze is wel goed

http://www.mijnalbum.nl/Album=IF4TR3J3

Gerolf

Dat is een heel goed idee. Kan ik proberen in het tweede gedeelte van de baan te doen. Ik zie mogelijkheden. Bedankt[:)]
Groeten,
Ilja

www.modelspoor-trein.nl

martintje

Als ik heel eerlijk ben , vind ik het houten hekwerk nogal aan de dikke kant.
Ik denk als je er een preisertje bijhoud dat de palaltjes meer balken.
Ook staan er wel erg veel, ik krijg een beetje een "Carrera servo" gevoel van.
Nou ben ik niet zo'n bruggen kenner, maar ik kan me niet voorstellen dat er bij een brud als jij gebouwd heb, weide hekwerk geplaatst worden.
Mvg Marty

Intens

Het is geen brug voor de preiserfamilie om te lopen. Maar je heb wel gelijk dat het een stevig hekwerk is ten opzichte van de preiserfamilie. gelukkig vind je het wel een mooi heide hekwerkje.[:D]

groeten ilja
Groeten,
Ilja

www.modelspoor-trein.nl

Intens

Nou marty je wordt bedankt.[:D] Mijn vriendin is het met je eens had zij namelijk ook gezegd. Dus we gaan het over doen. Het nieuwe resultaat laat ik binnenkort zien.

Zo zie je maar nog steeds luisteren naar de vrouw ik zal het ook nooit leren.[:p][:p]
Groeten,
Ilja

www.modelspoor-trein.nl

martintje

Graag gedaan, ik hou graag relaties van andere in stand [^]
Mvg Marty

rixke rail

Even off-topic, want buiten competite en niet mini-baantje ! [:o)]
Want vinden jullie van deze (gedeeltelijk getrukeerde [:I]) foto genomen op mijn baan [:0] ?



"Sorry voor het verstoren van het topic"-groeten,
Eric. [}:)]
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ERVIN


Intens

Groeten,
Ilja

www.modelspoor-trein.nl

Gerolf

Probeer misschien voor dat hekwerk iets te doen met gesoldeerde draad of messingstrips.
Etsen is natuurlijk een betere optie, maar niet iedereen wil met die techniek aan de slag gaan.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door rixke rail

Even off-topic, want buiten competite en niet mini-baantje ! [:o)]
Want vinden jullie van deze (gedeeltelijk getrukeerde [:I]) foto genomen op mijn baan [:0] ?



"Sorry voor het verstoren van het topic"-groeten,
Eric. [}:)]



Gerrit
>>> knap gedaan Rixke,maar waarom moet dat nu net hier staan????

janjozef

ja waarom niet, je hebt natuurlijk gelijk Gerrit, maar het is nu ook geen drama

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Rochevalien

Het baantje van deze bouwer doet niet mee aan de wedstrijd maar is w?l "mini" en ook zeer charmant[:p][:p][:p]. Ik las dit net op het TMM  forum ,het zou niet klaar zijn op tijd voor Genk maar wel voor de Nekkerhallen volgend jaar.
http://users.skynet.be/sb309025/
Voor een overzicht klik eerst op ICI halverwege de eertse bladzijde.

Gerrit


Roderik

Christian Dard is lid van onze vereniging "Pacific" en ik heb regelmatig het privil?ge  om deze baan in het echt te zien en het is een "bizjoeke".
Om een heel kleine plaats zoiets bouwen is toch opmerkelijk.

En Christian laat zich niet vastpinnen op een datum. Hij wil dat het echt AF is. Daarom doet hij ook niet mee met de wedstrijd want dat zorgt dat je beperkt zit in tijd.
Always be modelling!

Rochevalien

Deze baan is nu al een bijoeke,wat gaat dat zijn als ze eenmaal af is?[:p] Men hoort dat misschien niet graag maar minder is wel degelijk m??r,het bewijs word hier nog eens geleverd.Wat hier ook duidelijk wordt is dat we (de deelnemers aan de wedstrijd) gerust een tandje mogen bijsteken [}:)],om niet achter te blijven.Het is tenslotte een wedstrijd.

Gerrit

Rochevalien

En? is er nog iemand bezig aan zijn baantje? we horen en zien daar zo weinig van.Laat eens iets van u horen.

Gerrit