Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

gevestigde waarden??

Gestart door ERVIN, 07 april 2007, 17:26:52 PM

adrievans

Je bent al een expert als je onderbouwde kritieken kan geven en accepteren.

Gerolf

Het idee bestaat intussen om een aparte praktijk-rubriek aan te maken met als naam iets als "ooit zal het klaar zijn".
Mogelijk wordt het aanmaken van deze rubriek gecombineerd met herschikkingen van andere rubrieken op het forum, maar dat is nog ter discussie tussen de admins.
Er is dus "interne" blabla aan de gang, nog een beetje geduld voor de "boemboem" [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Sorry Gerolf boemboem met ne knappe vent tot daar aan toe [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

citaat:
Geplaatst door janjozef

Sorry Gerolf boemboem met ne knappe vent tot daar aan toe [:D]

Jan

Heb je 't over mij ? [:D][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steven86

Yo, de mannen. Fijn dit draadje terug te lezen na al die tijd [:)]

I'm back. Na zes maanden eindelijk eens tijd om weer eens te modelbouwen zie. Joie, joie. Ook even van hobby euh werk gewisseld, dus bedankt voor de suggestie eerder in dit draadje ;-)

Enne... als ik mag: ik heb vanavond even het forum doorlopen en ik moet zeggen. Toch wel constructief de laatste tijd [:)]

Tja, en wat spelletjes op de computer betreft.  Mijn 12-jarige zoon vindt het leuk als ik met hem spelletjes op PC speel, dus... doe ik dat maar h?.



Groeten,

Steven

janjozef

ja dat computerspelletjes is gelijk treintjes, wordt gekocht voor de zoon en vader speelt ermee [:D]
@luc ik zei ne knappe vent [^]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Havoc

Is het eigenlijk niet erg dat er eerst zo'n thread als deze moet komen voor er ineens bouw-verhalen op het forum komen? Ik noem maar op:
- rue roche
- watertoren
(- teststrook)
vul maar aan als ik er niet gezien heb.

Echt benieuwd of dit zich gaat blijven voortzetten want dat kan echt een meerwaarde voor het forum worden.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

jacques timmermans

Gaan we hier niet zonder dat we er erg in hebben een parallel thread van ?modelspoor praktijk? cre?ren? Niet dat dit zo een ramp zou zijn, maar wordt het geheel dan niet al te verwarrend, zeker wanneer men iets wil opzoeken?

Jacques Timmermans

Rochevalien

Ik was eigenlijk van plan om met Rue Roche iets voor het boeksken te doen,maar dat is er niet van gekomen.Die foto's staan dan ook al bijna een jaar op mijn pc ,het is dus zeker niet door deze draad dat ik ben beginnen bouwen enz.Het leek mij alleen leuk om er op deze manier iets mee te doen.En tussen haakjes :voor mij is het niet zo vanzelfsprekend om zoiets uit mijn mouw te schudden .Je moet eigenlijk iets beginnen bouwen en "gewonnen-verloren"foto's nemen om daar later iets mee te kunen doen en er en verhaal bij verzinnen.Een andere optie is iets bouwen en nota's nemen en als het bouwsel af is het een 2de maal bouwen maar dan met elke bouwstap uitvoerig gefotgrafeerd.Dan kan je nadien rustig foto's uitkiezen.

Gerrit

Gerolf

citaat:
Geplaatst door jacques timmermans

Gaan we hier niet zonder dat we er erg in hebben een parallel thread van ?modelspoor praktijk? cre?ren? Niet dat dit zo een ramp zou zijn, maar wordt het geheel dan niet al te verwarrend, zeker wanneer men iets wil opzoeken?
Vandaar dat een herschikking van de rubrieken overwogen wordt [;)]
Nog een beetje geduld.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Wat foto's betreft: tegenwoordig mag dat toch geen probleem meer zijn. Met een digitaal toestel neem je zoveel foto's als je wil, zolang je ze niet afdrukt kost het enkel wat schijfruimte. Je hoeft het echt geen 2x te bouwen. (ik hoop van niet want 2x die loc bouwen zie ik niet zitten)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

adrievans

citaat:
Geplaatst door Havoc

Wat foto's betreft: tegenwoordig mag dat toch geen probleem meer zijn. Met een digitaal toestel neem je zoveel foto's als je wil, zolang je ze niet afdrukt kost het enkel wat schijfruimte. Je hoeft het echt geen 2x te bouwen. (ik hoop van niet want 2x die loc bouwen zie ik niet zitten)


Even off topic,
Hoe gaat het trouwens met de eerste??

Havoc

Slecht, ik heb gewoon geen goesting om eraan te werken [B)]
Met vakantie voor onbepaalde duur.

adrievans

Even afstand nemen helpt vaak om er later weer vol goede moed aan te verdergaan.
Het weer zit ook niet mee,of het regent of het is benauwd warm.

Gerolf

De onderwerp-herschikking is intussen gebeurd, en de nieuwe rubriek "Ooit zal het klaar zijn" is aangemaakt. Veel plezier ermee!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw