Nieuws:

Nu in MSM 251 DOSSIER: De NMBS M4-rijtuigen van Treinshop Olaerts

Hoofdmenu

Geluid voor 1601 ( marklin DC )

Gestart door krispy, 06 april 2007, 13:25:19 PM

krispy

hoi mannen ,

Ik heb me gisterenavond eens bezig gehouden om mijn Marklin 1601  om te bouwen naar DC .(met 5 polig anker)
Ik heb dan maar onmiddelijk een esu-sound V3.5 decoder geplaatst ( lag toch open ), maar welke sound-file kan ik nu het best inladen om zo kort mogelijk bij de realiteit te komen .
Er bestaan er zoveel maar een echte voor type 16 heb ik niet gevonden( 13,15,20 enz... wel ).
Kwa rijden doet hij het prima op de testbaan , dus nu enkel nog de juiste sound plaatsen en hij is klaar om in de toekomst ingezet te worden.

groeten

Krispy
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Jurgen

citaat:
Geplaatst door krispy

...voor type 16

Het is een reeks en geen type. [;)]
http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=4136

Misschien kan je eens informeren bij ESU zelf. Of bij Train Service Danckaert, zij verdelen de ESU decoders in Belgi
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

LokSound

citaat:
Geplaatst door krispy

hoi mannen ,

Ik heb me gisterenavond eens bezig gehouden om mijn Marklin 1601  om te bouwen naar DC .(met 5 polig anker)
Ik heb dan maar onmiddelijk een esu-sound V3.5 decoder geplaatst ( lag toch open ), maar welke sound-file kan ik nu het best inladen om zo kort mogelijk bij de realiteit te komen .
Er bestaan er zoveel maar een echte voor type 16 heb ik niet gevonden( 13,15,20 enz... wel ).
Kwa rijden doet hij het prima op de testbaan , dus nu enkel nog de juiste sound plaatsen en hij is klaar om in de toekomst ingezet te worden.

groeten

Krispy

Krispy

In maart van 2006 heeft ESU opnames gemaakt van ALLE Belgische locs bij NMBS die nog rijden. Ook van de reeks 16 (of type 16.... voor mij hetzelfde, zolang we mekaar begrijpen). Reeds een aantal soundfiles zijn verschenen. Tegen juli zou de soundfile van de "16" moeten klaar zijn. Dus nog even geduld aub en in afwachting een andere sound inladen via de LokProgrammerBox (13?).

[:)]Zodra de soundfile klaar is zal hij vrij te downloaden zijn vanaf: www.loksound.be

uw LokSound [:)] importeur!

krispy

Hoi iedereen ,

Zo ziet ge het he, ik zal nog even geduld moeten hebben [:(] maar alles komt wel inorde[:p]

Na de zomer zal de juiste sound in de juiste loc staan [;)]
( nu dus even verder helpen met de 13 , klinkt ook ni mis [:)] )

groetjes
MVG
Kispy

LokSound

het geluid van de "16" is beschikbaar [:)].
(10/04/2007)

Op eenvoudig verzoek [:I] : support@loksound.be, sturen we het door.
Binnenkort op www.loksound.be - Nederlands - downloads.

Patrick - LokSound.

DasBert33

citaat:
Geplaatst door LokSound

Wow, das snelle service.

Kunnen jullie ook snel iets regelen zodat ik binnenkort sounds kan downloaden met m'n ecos (en geen programmer moet kopen)? [;)]

Bert

krispy

EN het werkt hoor [^] , ik heb hem reeds geplaatst

prachtig om te horen [:p] [:p] en haarscherp

Voor de dieselaars ( genieters )onder ons  , krijgt men ook de sound voor de reeks 62 en 59 toegestuurd na een mailtje.
Die ga ik vanavond eens uitproberen [:p]
MVG
Kispy

LokSound

citaat:
Geplaatst door DasBert33

citaat:
Geplaatst door LokSound

Wow, das snelle service.

Kunnen jullie ook snel iets regelen zodat ik binnenkort sounds kan downloaden met m'n ecos (en geen programmer moet kopen)? [;)]

Bert

Geachte,

dat zit in de 'pipeline' maar hangt af van ESU.
een LokProgrammerBox is evenwel 'h?t' gereedschap bij uitstek om dit te doen!!!! De mogelijkheden daarvan zijn quasie onbeperkt!
(bestelcode 53451 bij uw dealer)

Dus wie files wenst... geen probleem maar je hebt de LokProgrammerBox nodig! Als je dealer over ??n beschikt of als je weet hebt dat wij op een of andere expo staan (zoals Mechelen, Genk, ...) dan doen wij het voor jou.

Die LokProgrammerBox is heus meer dan geludien inladen hoor: echt aan te bevelen!!!!!!

mvg,

Patrick / LokSound