Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Belgische modellen in N

Gestart door dwizeno, 27 januari 2005, 12:10:59 PM

Anarchy

citaat:
Geplaatst door treinvirus

Hallo
dit is misschien wel niet de juiste plaats voor volgend bericht maar ja...
Ik heb per vergissing op een veiling een lok spoor N gekocht en kan er niets mee aanvangen daar ik enkel spoor HO heb.
Het gaat om een beperkte serie die in 2003 op de markt is gebracht nl
Trix 12739 Spoor N Diesellok Serie 53 van de NMBS,  SNCB Ep IV, splinternieuw en ik wil hem uiteraard terug verkopen.
Totaal heeft deze lok mij 120 euro gekost. Als er liefhebbers voor zijn voor deze prijs...  Ik weet niet wat zoiets waard is en ook niet wat de nieuwprijs ervan is . Ik ben blij als ik hem kan verkopen aan deze prijs. Op Ebay duitsland staat er aktueel (21/08/06) een aan 106 euro maar er is nog 3 dagen tijd om te bieden en daar komen uiteraard nog de verzendingskosten bij die rond 17 euro dienen te worden geschat...
mfg
treinvirus




Treinvirus, dit zet je beter in het subforum "Te koop"

Roderik

Dit is de jongste (en kleinste) telg uit de diesel-familie van Tollenove.

Always be modelling!

Gerolf

Die lucifer is toch "extra-large", h?? Of toch niet ? [:0] [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Roderik

Misschien maakt dit het een beetje duidelijker?



En we hebben er zelf bewegende beelden van!

http://www.b-diesel.net/DSCF6248.mov
http://www.b-diesel.net/DSCF62482.AVI

Wat me nog ontbreekt is een foto van wat er onder de linkerzijde van het stuurhuis te zien is. Ik bedoel daarmee de "buizen" enzovoort die daar lopen. Kan iemand me daar mee verder helpen?
Always be modelling!

Gerolf

Ook al kan ik het filmpje niet bezien (er ontbreekt quicktime-soft op de server) geloof ik je op je erewoord. Dat van die lucifer was een geintje, h? [;)]
Ik wou dat ik je kon helpen met de verdere detaillering, want dit belooft een schitterend kleinood te worden [:0]
Edit: de .avi doet het! Mooi, man!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ANDY

[:0] wow Roderik dit is wederom echt prachtig werk! Dit is modelbouw van de bovenste plank!!

Kedeng Kedeng

Amaai Roderik knap gedaan man [:0],
Dat moet wel echt millimeter werk zijn & zit daar ook een motor in?

Roderik

De motor zit in een wagon die achter de loc hangt. (In de groene bakwagon)
Always be modelling!

vlummens

Foto's zouden onderweg moeten zijn.
Jan Vlummens  (http://www.vlummens.net/)
- HO 2rail, analoog en digitaal met IB, NMBS & USA
- Live Steam 7"1/4 184mm
- Lid Lierse Modelspoorwegen en Stoomgroep Turnhout

Roderik

Eindelijk klaar!!!
Geschilderd en al. Het heeft lang geduurd (vooral bij de 51) maar nu kunnen ze beginnen rondjes te rijden.

Hmmm... 'k Zal maar eens aan een baan beginnen zeker... [:)]

Always be modelling!

5307

wow roderik...


ge hebt dat super gedaan ![:D]

proficiat

ik wacht nog effen tot ik mijn eerste loc(s) heb om ze te posten

Gerolf

Knap werk. Vooral dat rangeerderke vind ik goed geslaagd. Aan je baandiesel zie je toch wat verf-uitschuivers [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Roderik

Lang leve de vakantie. Een paar dagen thuis kunnen een mens goed doen! Vooral als je dan nog aan je modellen kan verder werken. Hieronder een nieuwkomer.
Alleen met het dak heb ik nog een probleem. Ik bezit geen degelijk fotomateriaal om de koelinstallatie op het dak uit te werken. K
an iemand me verder helpen?

Always be modelling!

5307

ik had me verleden week iets nieuws aangeschaft.
voor 59? kocht ik op ebay de kast van de 4410, geschilderd!
supergoeikoop als je eens bekijkt hoeveel MTE vraagt !
nu nog een onderstel, maar een goeie vriend van me (roderik) zou daarvoor kijken [:D]




5307

sinds gisteren weer 2 nieuwe locjes erbij [:D]

het gaat over de 204.001 en de 204.007 van respectievelijk piko en minitrix. ik kocht ze van iemand op dit forum. die minitrix is een droom [8D]. die piko daarintegen [:D] indien we er een nieuw onderstel zouden onderzetten, dan zou dat ook een goeie loc zijn, nu nog goeikoop een goei onderstel vinden...

oja, een 5301 van minitrix is op komst [:D]