Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Belgische modellen in N

Gestart door dwizeno, 27 januari 2005, 12:10:59 PM

tonycabus

Ik dacht dat Paul Bellon ook messing M2's op stapel had staan.
Ik ga hem nog eens uitnodigen op het forum!

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

loco

Inderdaad, PB heeft M2 rijtuigen in schaal N. En ook een poststel en nog enkele dingen (stelleke 35)
En wees gerust, Paul leest mee op dit forum.
Loco

_______________________
www.de-pijl.be : met recent nieuws en tips

janjozef

nu voor de kap van een 62 alleen 16? niet gespoten vind ik niet veel geld alleen er is veel spuitwerk aan en het onderstel moet gevonden worden wat ook niet onoverkomelijk is.
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Roderik

't Is misschien een oud onderwerp dat ik weer oprakel maar op de onderstaande link van de site www.spurweite-n.de vind je een overzicht van (meestal oudere) Belgische modellen. Met fabrikant, productnr, en zelfs een richtprijs. Soms staat er ook foto's bij.
Ik gebruik dit heel veel in mijn zoektocht op Ebay.

http://www.spurweite-n.de/content/NDBSearch/ArtikelSearch.asp?Sel_Bezeichnung_VString=&Sel_Hersteller_FString=&Sel_ArtikelNr_VString=&Sel_Baureihe_VString=&Sel_Modelldatum_VString=&Sel_MitBild_Bool=&Sel_Epoche_FString=&Sel_Gesellschaft_FString=SNCB&Sel_Gattung1_FString=&Sel_Gattung2_FString=&DispCount=25&Sel_ORDERBY=Bezeichnung&B1=Suche+starten
Always be modelling!

railrunner

Iemand van de naamse club RMM heeft ooit een type 51 gemaakt. Heel mooi, maar helaas er maar 1 model van gemaakt.

Roderik

Heeft iemand eigenlijk ervaring met zelfbouw van modellen in N? Fotomateriaaal bijvoorbeeld. Welke materialen gebruiken jullie hier voor. Ik werk momenteel in plasticard maar de resultaten zijn niet echt wat ik er van verwacht had.
Always be modelling!

n/a


Ik gebruik inderdaad ook plasticard. Je moet er echter veel geduld voor hebben om een redelijk resultaat te verkrijgen (soms eens volledig opnieuw beginnen).




tonycabus

Ik heb je herkend, Dries! doe je masker maar af hoor[;)][;)]
Mooi werk, h? jongens?
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Roderik

WOW!!! [:0][:0][:0][:0]
RESPECT!!!
Daar lik je toch vingers en duimen bij af...
Tijd om er zelf ook eens aan te beginnen...
En wat dat herbeginnen betreft, spreek er mij niet van... Dat ken ik genoeg.
Always be modelling!


Tom

Waw... mooi gemaakt.
Mischien kunnen we er een artikeltje van maken voor MSM,
dan is er ook nog eens iets over een andere schaal.
Tom

Gerolf

Weer ne straffe gast erbij op dit forum. Heb je nog zulke foto's ? [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

En ik maar klagen dat spoor 1 prutswerk is... Knap werk!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Knap werk ! [:0]
Daar zouden we graag eens wat meer over weten...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

glamo

mooie werkstukjes zeg, wat je met plasticard al niet kunt doen.
je kunt je afvragen hoe begin je aan zoiets? wel, ik zou zeggen, je neemt een stukje plasticard en alles wat niet op een trein lijkt snij je eraf...... was het maar zo simpel h?.

mvg KURT.

ps: zo zie je maar dat veel mensen hier op het forum knappe dingen in hun werkkamertjes staan hebben. zet gerust wat foto's op het scherm.