Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Belgische modellen in N

Gestart door dwizeno, 27 januari 2005, 12:10:59 PM

Kevin

Als je kijkt naar de webshop van modelbouw Het Spoor zijn er nog 5 stuks op voorraad.

Groeten

stefan

Bedankt voor de tips ;)

mvg stefan

railrunner

Citaat van: railrunner op 12 maart 2013, 19:37:43 PM
In het derde kwartaal van dit jaar zal Fleischmann set 814402 , SNCB 3-delige Eurocityset uitbrengen.  Zijn er mensen die geinteresseerd zijn in een groepsaankoop van dit setje?  Bij voldoende aanvragen, kunnen we misschien bij een bepaalde Duitse handelaar een extra korting bekomen.  Bij verschillende handelaars kun je het setje reeds voorbestellen voor ca. 107,20 €, fabricantenprijs ligt rond 120 €.  Ik wil beter doen.  Wie wil mee op de trein stappen?

Weinig reactie hier via het forum.  De beste voorwaarden zijn reeds onder de 107,20€ gedoken en... ze komt van een Belgische bekende N-handelaar!  Dit is een uitgelezen kans om voordelig dit setje aan te schaffen!

JC2180

Misschien wacht ik de volgende keer best even af voor een mogelijke groepsaankoop ;-)
Ik heb al twee setjes vooruit betaald bij mijn vertrouwde leverancier, die ga ik niet kunnen intrekken...

Interesse zeker.
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

Michiel

Arnold zou opnieuw de Belgische stoomloc type 96 (ex-Pruisische T12) produceren in beperkte oplage, net zoals ik dacht in 1993.
Ook denken ze om een Belgisch slaaprijtuig en een Belgische 4-assige goederenwagons type Eoas en Railtrans te produceren. Mooi initiatief van Arnold!

meer in deze beknopte opsomming:

http://www.arnold-ersatzteile.de/mediapool/60/605716/data/Eigene_Dateien_4/Arnold_Verkauf_2013_-_12.03.2013.pdf
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Hervé

Foto's van de MTE modellen op de MTE baan, gezien op de Paasbeurs.
hopelijk werken de links hier ook..















Driesel

#306
Hallo N-vrienden,

Op de paasbeurs kwam de 6215 van MTE zijn digitale functies eens demonstreren op 'Gremberg':


Hervé

Die 6215, was dat het model mét geluid?  Of enkel digitaal rijden?

GroeteN,
Hervé

conducteur

DE 6215 heeft inderdaad geluid, voor de rest zul je zelf moeten zingen...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum


stefan


Weinig reactie hier via het forum.  De beste voorwaarden zijn reeds onder de 107,20€ gedoken en... ze komt van een Belgische bekende N-handelaar!  Dit is een uitgelezen kans om voordelig dit setje aan te schaffen!
[/quote]

Hey Jim zijn er al meer details bekent van prijzen ? En nog voor de 18² moest het bij de duitse handelaar zijn ik heb iemand gevonden die ook nog wel een 18² zoekt dus dat zijn er al 2 dan.

mvg stefan

railrunner

Hallo Stefan,

Momenteel staat de beste prijs op 102€/set.  Ik ga stilletjes aan dit afronden en een bestelling plaatsen.  De voorwaarden volgen nog wel.

Groetjes, Jim.

Michiel

Als ik het goed begrijp betreft het de set van Fleischmann 814402 , SNCB 3-delige Eurocityset


Voor mij is het totaal buiten mijn tijdperk, maar misschien nog iemand  interesse, op de valreep?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

railrunner

De inschrijving op de groepsaankoop is hierbij afgesloten.  Dank aan iedereen die hieraan deelneemt.  Zij kunnen dit setje bekomen aan zeer interessante voorwaarden.

stefan

Citaat van: railrunner op 27 juni 2013, 18:45:48 PM
De inschrijving op de groepsaankoop is hierbij afgesloten.  Dank aan iedereen die hieraan deelneemt.  Zij kunnen dit setje bekomen aan zeer interessante voorwaarden.

Ik heb nog geen mailtje gehad maar heb je mijn 2 sets. Of stuur je van de week de mail? alvast bedankt.

mvg stefan