Amaai, wat een reacties zeg, ja nr.58 zal nog lang in mijn geheugen blijven hangen, en dan niet alleen omdat er een fantastische baan instaat, van zoiets begin ik te dromen, knap werk hoor jongens, hier kan ik nog h??l veel uit leren, en ook onze Gerolf doet het weer h?, hij blijft maar de knapste dingen uit zijn hoed toveren, en dan ja, mijn 3 maanden werk, ja ja Rochevalien, ik ben hier in totaal 3 maanden aan bezig geweest, dat je er kritiek op hebt is je goed recht hoor, op dit stuk komen geen seinen, op dit stuk komt geen bovenleiding, nergens komt er op mijn baan bovenleiding, veel te duur, sorry Gerolf, ik zie het echt niet zitten om het zelf te maken, ok?, ik rij tijdperk V, en in dit tijdperk is er overal bovenleiding, een ICE3 zien rijden onder den draad is natuurlijk heel mooi, vindt ik zelf ook hoor, maar ik kan dat niet betalen, dan had je maar een kleinere baan moeten maken, vraag je je mss af, ja dat had ik gekund, mss als ik ooit de lotto eens win dat er alsnog bovenleiding komt, wie weet, en dan zal ik een deel van die muur terug afbreken, beloofd. [

]
Van mij mogen ze hier mijn gehele muur afbreken, IK vindt hem mooi, IK vind dat die palen niet te schuin staan,IK vind dat die palen niet te dik zijn, Ik vind dit van mezelf een hele prestatie, dit is mijn allereerste, volledig zelfgebouwd project, en dat komt dan ook nog eens in mijn favoriete blad, wat wil je nog meer, dit is een droom van mij die nu is uitgekomen, ik had nooit gedacht dat juist mijn eerste kunst?? werkje de boekjes zou halen.
Ik heb hier veel plezier aan beleefd, en dat is voor mij het belangrijkste, als ik te werk zou moeten gaan zoals jij, nee sorry, dan ging ik sigarenbandjes verzamelen, ik heb altijd de wijze raad van Wim Ysbeer onthouden, als het er maar "echt" uitziet, en dat vindt ik nou het belangrijkste, en voor mij hoef jij het hier niet af te trappen hoor, we zijn ??n grote gezellige bende, en die verschillen af en toe al eens van mening h?.[

]