Wachten op MSM

Gestart door Dren, 21 maart 2007, 12:02:48 PM

doomslu

citaat:
Geplaatst door Steven86

Ik heb er vanochtend nog een gevonden en gekocht. Probleem opgelost. Het is onderhand wel duidelijk dat "de computer" niet meer zal antwoorden [}:)]

Jammer Steven, want ik denk dat "de mens achter de computer" al een oplossing had gevonden. Alleen heeft "tante post" enkele dagen nodig...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steven86

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Steven86

Ik heb er vanochtend nog een gevonden en gekocht. Probleem opgelost. Het is onderhand wel duidelijk dat "de computer" niet meer zal antwoorden [}:)]

Jammer Steven, want ik denk dat "de mens achter de computer" al een oplossing had gevonden. Alleen heeft "tante post" enkele dagen nodig...


Mens noch computer hebben (tot op heden) geantwoord op mijn vraag naar een oplossing, dus het zal wel meevallen.

Groeten,

Steven


13erke

Ik heb ook nog steeds geen rekening gezien, en dus geen msm.
Gerolf heb jij enig adres (email) van de redactie waarop ik deze kan bereiken?

doomslu

citaat:
Geplaatst door 13erke

Ik heb ook nog steeds geen rekening gezien, en dus geen msm.
Gerolf heb jij enig adres (email) van de redactie waarop ik deze kan bereiken?

Gevonden op blz. 3 van MSM : modelspoor @ metamedia.be of administratie @ metamedia.be. (de spaties uit het adres uiteraard weglaten)

Trouwens, voor nummer 64 is het nog een paar keer slapen... [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

belair

Kan bijna niet meer wachten, alles is bijna uitgelezen en ik heb nieuw leesmateriaal nodig!!!!

n/a

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door 13erke

Ik heb ook nog steeds geen rekening gezien, en dus geen msm.
Gerolf heb jij enig adres (email) van de redactie waarop ik deze kan bereiken?

Gevonden op blz. 3 van MSM : modelspoor @ metamedia.be of administratie @ metamedia.be. (de spaties uit het adres uiteraard weglaten)

Trouwens, voor nummer 64 is het nog een paar keer slapen... [;)]


Peter

Het begint alweer te kriebelen. Nog een paar dagen en de nieuwe MSM is er weer. Die twee maanden zijn toch snel voorbij gegaan nietwaar?
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

ja de "spoorwegjournaal" is er, de concurrent "op de baan" ook nu nog wachten tot MSM er is
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

poco loco

Hoe kunnen twee maanden nu snel voorbij gaan, als je zit te 'Wachten op MSM'? [;)]

Luc.


janjozef

omdat wij buiten het lezen van MSM ook nog andere aspecten van de modeltrein hobby beoefenen, en geloof mij die zijn nog een stuk intressanter

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

Waar blijft nummer 76.
We zijn al de 17e en nog niets. Dus begint het stilaan te kriebelen[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

citaat:
Geplaatst door Peter

Waar blijft nummer 76.
We zijn al de 17e en nog niets. Dus begint het stilaan te kriebelen[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Vandaag van de persen gerold en dus donderdag (misschien woensdag ?) bij de eerste abonnees. Vrijdag bij uw dagbladhandelaar. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

fredvervoort

Ik hoop op woensdag, want dan heb ik mezelf een halve dag verlof gegeven.

loebaske

De mensen van de redaktie zijn nog aan het bekomen van de expo[;)] en hebben een week moeten kuisen om het weer proper te krijgen...dus val ons blad later in de bus[:D][:D]

argilla

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Dren

Ongelooflijk 2 keer raden wat er daarnet in de bus zat , idd MSM 58!!!
Ik ben al ettelijke jaren trouwe lezer van MSM maar nu heeft Meta Media me toch in de steek gelaten zal dan maar zelf op zoek gaan naar een winkel die de MSM 57 nog heeft liggen [}:)]

Dren, een simpel mailtje naar Metamedia kan wonderen doen !


-------------------------------------------------------

Een doorlopende opdrachte ten name van Metamedia doet wonderen en....
je hoeft geen enkel nummer te missen. Simpel en effectief
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15