Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Wachten op MSM

Gestart door Dren, 21 maart 2007, 12:02:48 PM

Dren

Vorige maand heb ik bij MSM 56 een brief gekregen met de rekening om mijn abonnement te vernieuwen. In die brief stond heel duidelijk dat dit het VOORLAATSTE nummer was van mijn huidig abonnement.
De rekening is ondertussen betaald (2 dagen te laat dat geef ik toe :) ) maar ondertussen ben ik nog altijd aan het wachten op MSM 57.
Aangezien dit nog een nummer is van mijn oude abonnement kan ik me moeilijk voorstellen dat die vertraging iets te maken heeft met mijn laattijdig betalen. Zijn er mensen die dit ook al meegemaakt hebben? en moet ik me er aan verwachten dat het eerste nummer in mijn bus pas nr 58 gaat zijn ?

Dren

Ongelooflijk 2 keer raden wat er daarnet in de bus zat , idd MSM 58!!!
Ik ben al ettelijke jaren trouwe lezer van MSM maar nu heeft Meta Media me toch in de steek gelaten zal dan maar zelf op zoek gaan naar een winkel die de MSM 57 nog heeft liggen [}:)]

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Dren

Ongelooflijk 2 keer raden wat er daarnet in de bus zat , idd MSM 58!!!
Ik ben al ettelijke jaren trouwe lezer van MSM maar nu heeft Meta Media me toch in de steek gelaten zal dan maar zelf op zoek gaan naar een winkel die de MSM 57 nog heeft liggen [}:)]



Proficiat! Je zal de eerste zijn die hem heeft?
Hier nog niets, hopelijk morgen!
Spoorse groeten
Dimitri

doomslu

citaat:
Geplaatst door Dren

Ongelooflijk 2 keer raden wat er daarnet in de bus zat , idd MSM 58!!!
Ik ben al ettelijke jaren trouwe lezer van MSM maar nu heeft Meta Media me toch in de steek gelaten zal dan maar zelf op zoek gaan naar een winkel die de MSM 57 nog heeft liggen [}:)]

Dren, een simpel mailtje naar Metamedia kan wonderen doen !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tufken

citaat:
Geplaatst door Dren

Ongelooflijk 2 keer raden wat er daarnet in de bus zat , idd MSM 58!!!
Ik ben al ettelijke jaren trouwe lezer van MSM maar nu heeft Meta Media me toch in de steek gelaten zal dan maar zelf op zoek gaan naar een winkel die de MSM 57 nog heeft liggen [}:)]



Hallo Dren,

Ik denk dat ik er nog eentje liggen heb.
Als je interesse hebt mail maar.

tufken
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Dren

Vandaag zat em  in de bus!!!

Bedankt Tufken You made my day [:D]

tufken

Graag gedaan, als we elkaar kunnen helpen.
 niet wachten [:D]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Steven86

Ik heb hier net hetzelfde aan de hand met nummer 63. Brief gekregen, meteen verlengd voor 2 jaar maar nummer 63 niet ontvangen. Ik heb een mailtje gestuurd naar Metamedia. Ik ben benieuwd...


Grtn,

Steven

SuSke

Bij mij is de abonnementsvernieuwing vanzelf gelopen.
Geen enkel nummer werd overgeslagen.[:)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

13erke

Och ik wacht al drie weken op de factuur van men abonnement voor ??n jaar. Niet betaald is geen modelspoormagazine ontvangen, ik hoop dat ik nummer 64 noch ontvang met men abonnemnt, anders moet ik er naar de winkel omlopen (en die zijn hier niet gemakkelijk te vinden).

Steven86

Wel, ze laten me ook in de steek. Ik heb vandaag al antwoord ontvangen. Tot zover het goede nieuws.

Het antwoord komt erop neer dat "de computer zegt" dat ik het nummer 63 heb gemist omdat zij het geld te laat van hun bank hebben ontvangen.
Voor alle duidelijkheid: het geld is bij mij binnen de vooropgestelde termijn uitgegaan.

Mooi is dat. Ik heb de "computer" nu gevraagd mij een voorstel tot oplossing te doen. Vermits "de computer" daar blijkbaar alles voor 't zeggen heeft.

Wordt vervolgd...

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door 13erke

anders moet ik er naar de winkel omlopen (en die zijn hier niet gemakkelijk te vinden).

In Standaard Boekhandel denk ik dat je ze kan vinden, Spoorweg Journaal ligt er, ook dus zal MSM er ook wel liggen.

tom007

ik haal mijn modelspoormagazine in de carrefour van Westerlo. In de boekenwinkel waar ik woon hebben ze hem niet [:(]

Steven86

Ik heb er vanochtend nog een gevonden en gekocht. Probleem opgelost. Het is onderhand wel duidelijk dat "de computer" niet meer zal antwoorden [}:)]

DelticPower

Helaas nog even wachten op msm 64, maarrrrrrr, een grote troost, vandaag vielen de nabestelde nrs 1-2-3 van ons favoriete tijdschrift binnen. Dus toch lekker te lezen. Kom die paar dagen nog wel door.En verzameling is compleet.[:D][:D][:D]
Groeten van Jan