Einde bezoek!!!!!!!!!

Gestart door ERVIN, 18 maart 2007, 11:26:48 AM

DelticPower

Goh Ervin, een vies-ueel orgasme, dacht dat dit alleen voor kwam bij die mannetjes en vrouwtjes van busch en viessman.

Even serieus, misschien is een webcam een oplossing, laat dat ding gewoon zijn opnames maken als er bezoek komt. Misschien is zelfs een sticker met de de waarschuwing "videobewaking" al preventief. Maar dan nog, geheel onbekenden is altijd een risico.

Laat in elk geval deze perikelen je plezier in de treinenhobby niet bederven. Om de wrange nasmaak van het gebeuren kwijt te raken adviseer ik een paar flesje "Ter Dolen". Weet uit ervaring dat het helpt.[:D][:D]
Groeten van Jan

trainfreak

Een webcam, of een camera die alles bewaakt heeft inderdaad wel voordelen.

Maar ik denk niet dat 1 webcam ERVIN zijn volledige baan in het oog kan houden. En je zou eigenlijk al het kleinste autotje moeten bewaken.

Het is nu eigenlijk wel al ver gekomen, dat je  gasten je nu al bestelen ook[B)]
Spoorse groeten
Dimitri

ERVIN

t'Ja trainfreak het is idd triestig, ik zelf had het ook nooit gedacht dat er mensen zijn die zo laag gevallen zijn, maar je ziet,zelfs in je eigen huis ben je al niet meer veilig!!![:(]Ik vraag mij soms wel eens af wat er zou gebeurt zijn moest ik hem betrapt hebben toen hij die twee wagons in zijn jas aan het steken was??!!
Maar het leven gaat voort en wij bouwen rustig verder, ik heb er terug zin in, en dat is wel een tijdje weg geweest.

rixke rail

citaat:
Geplaatst door ERVIN
Maar het leven gaat voort en wij bouwen rustig verder, ik heb er terug zin in, en dat is wel een tijdje weg geweest.



Oef, gelukkig ! [^]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Willems

Er is op beneluxspoor ook breed over gesproken,het is zeker triest maar ik zou toch willen pleiten niet alle hobbyisten over een kam te scheren,toen dit kenbaar werd gemaakt was mijn eerste reactie ook van : moet ik het Op Bezoek Bij van Beneluxspoor nog laten komen op mijn zolder, maar ik hou het vertrouwen in mijn mede(mens)hobbyisten, en het bezoek bij is inmiddels online en ben ik blij dat ik het toch heb laten doorgaan.
Net zoals reeds eerder in dit draadje werd vermeld misschien kom je deze figuren nog eens ergens tegen en dan[B)].
Jaren geleden is bij mij ingebroken en veel (uitgezocht) materiaal gestolen, daar ben ik inmiddels wel overheen maar.... ik wil de daders nog steeds een keer ontmoeten.[}:)]

Wim Waleboer
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

zolder

Hoi modelspoorders.
Ik heb zo de zaak eens gelezen.
En ik moet zeggen TRIEST dat zo iets gebeurt.
[:(]
Jan van den Berg