Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Oude MSM nummers bestellen

Gestart door Stefke, 27 januari 2005, 10:56:11 AM

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerrit W.

Hey allemaal! Ik mis in mijn collectie de nummers 1 tot 12 en 16. Als ik het goed begrepen heb kan ik die eventueel in Genk op 10 of 11 oktober gaan kopen?

Inderdaad.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sicco

Ik zie dat oude nummers n?g duurder zijn geworden. Mijn vraag aan wie er meer van weet: waarom betaal je voor ?lk nummer verzend- en administratiekosten, in plaats van per bestelling? Volgens mij is dat niet helemaal.... euhm.... legaal [:D]

Overigens heb ik nog nergens meegemaakt waar oude nummers niet goedkoper zijn, laat staan duurder....

Metpetergaathetbeter

Sicco,
Een oplossing is (althans hier in Belgie) een opendeurdag van een modelspoorclub bezoeken.Ik kocht laatst zowat alle nrs. van Spoorweg Journaal(101 tot 176 ; slechts 6 nrs mankeer ik)[:p] voor de prijs van 1 tot 2 euro. Verder lagen daar ook MSM en Op de baan(laatsten zou ik ook allemaal gekocht hebben, maar men zag mijn interesse en die had tot gevolg dat de magazines gevoelig stegen naar de prijs van 5 euro het stuk).Zo zie je maar wanneer men geld geroken heeft........[V]
Groeten Peter[;)]

Sicco

Ik ben gisteren opnieuw abonnee geworden. Kan iemand me vertellen welk nummer ik dan als eerste krijg (en dus of het nog zinvol is het huidige nummer in de winkel te kopen)?

doomslu

citaat:
Geplaatst door Sicco

Ik ben gisteren opnieuw abonnee geworden. Kan iemand me vertellen welk nummer ik dan als eerste krijg (en dus of het nog zinvol is het huidige nummer in de winkel te kopen)?

Ik vraag het even aan de administratie, maar volgens mij wordt dan dan ongetwijfeld het volgende nummer, nummer 99.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loc1200

Citaat Sicco:

...........Ik zie dat oude nummers n?g duurder zijn geworden. Mijn vraag aan wie er meer van weet: waarom betaal je voor ?lk nummer verzend- en administratiekosten, in plaats van per bestelling? Volgens mij is dat niet helemaal.... euhm.... legaal ..........

Dat is helaas de reden dat ik geen nrs meer na bestel en zelfs gestopt ben met losse nrs kopen, ook omdat er in de zomermaanden ??n nr altijd zeer kort aangeboden wordt waardoor ik achter het net vis.[V]
Ik koop ze nu op beurzen, als de inhoud interessant is.

Gelukkig heb ik SJ compleet vanaf het proefnr. [:)]

M.vr.gr. Marcel

doomslu

citaat:
Geplaatst door loc1200

... ook omdat er in de zomermaanden ??n nr altijd zeer kort aangeboden wordt waardoor ik achter het net vis.[V]
...

Alle nummers liggen ??n maand bij de dagbladhandelaar, behalve het dikke zomernummer dat er twee maand ligt. Tenzij het snel uitverkocht is bij jouw winkel, natuurlijk. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Sicco

Ik ben gisteren opnieuw abonnee geworden. Kan iemand me vertellen welk nummer ik dan als eerste krijg (en dus of het nog zinvol is het huidige nummer in de winkel te kopen)?

Ik vraag het even aan de administratie, maar volgens mij wordt dan dan ongetwijfeld het volgende nummer, nummer 99.

Confirmatie. Een nieuw abonnement gaat in met het nummer dat verschijnt na ontvangst en verwerking van de betaling.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *