Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Oude MSM nummers bestellen

Gestart door Stefke, 27 januari 2005, 10:56:11 AM

Stefke

Hallo, ik heb deze week geld overgemaakt via overschrijving om een oud MSM editie te bestellen. Op de overschrijving heb ik bij de mededeling het betreffende n? + mijn adres vermeld. Is dit voldoende en of moet ik  Meta media ook nog contacteren hieromtrent???

mvg stef
 

nico

Beste Stefke, dat moet voldoende zijn. Je kan dus het nummer in kwestie binnenkort verwachten.

Stefke

Het desbetreffende nummer  zat vandaag in de bus [8D]
snelle service, 1 weekse geduld moeten hebben[^]
 

Gottardo

Ben van plan ook nog een paar oude nummers te bestellen.  Merkwaardig is dat die oude nummers duurder zouden zijn dan de actuele nummers (9 euro oud, 7,5 euro actueel nummer).  Is dit werkelijk zo, of betreft dit een vergissing ? Bij andere uitgevers zijn de oudere nummers gewoonlijk goedkoper ???

conducteur

citaat:
Geplaatst door Gottardo

Ben van plan ook nog een paar oude nummers te bestellen.  Merkwaardig is dat die oude nummers duurder zouden zijn dan de actuele nummers (9 euro oud, 7,5 euro actueel nummer).  Is dit werkelijk zo, of betreft dit een vergissing ? Bij andere uitgevers zijn de oudere nummers gewoonlijk goedkoper ???


Ik denk dat dit ligt aan de verzend- en administratiekosten. Tevens kost een nieuw nummer ook 7.95, wat een verschil maakt al van 45 centjes. (waarschijnlijk dus 1?05 administratie- en verzendkosten)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Dat klopt, het zijn administratie en verzendingskosten.
Als je die wil vermijden kan je altijd oude nummers kopen op beurzen waar Modelspoormagazine een stand heeft.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gottardo

Ik dacht al dat het daarmee te maken had.  Ik zal misschien wachten tot op een beurs.  Klaarblijkelijk zouden de nrs ook te koop zijn bij MTE in Blankenberge.

swa

Klopt! Ze hebben daar nog alle oude nummers.
En dan zonder verzendingskosten uiteraard...

Gottardo

Ik heb gisteren op Rail 2009 persoonlijk kunnen genieten van de service van Modelspoormagazine voor wat betreft de oude nummers : de 5 nummers die ik wilde nabestellen waren er allemaal ter beschikking, gewoon aan de oorspronkelijke prijs.  Daarenboven heb ik een h0-wagonnetje van Roco als "beursaanbieding" meegeschonken gekregen.

Ik wil de mensen van MSM bij deze nogmaals bedanken hiervoor, evenals voor het leuke gesprek !

edwin1974

Hoe zit het met oude nummers MSM te bestellen van uit Nederland want ik ben op zoek naar nummer 78 namelijk vandaar mijn vraag hier over mag ook via een PM

groetjes edwin1974

Gerolf

ik zou het gewoon via mail regelen: administratie[at]thinkmediamagazines.be
Maar er is ook een adres voor Nederland: Postbus 4, 4530 AA Terneuzen
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

edwin1974

Ik ben u zeer dankbaar Menneer peeters[;)]

groetjes edwin1974

Jozef

Bij MTE in Blankenberge betaal je ook 9,00 euro per stuk.... heb er verleden week nog 5 gekocht, Dus verzendkosten waren er niet, waarom dan 9,00 Euro ? is wel duur!
LocoNet DCC, Twin-Center, PC met Koploper LocoNet-interface,
BMD16N-SD bezetmelders met S88LN en LDT wissel & schakeldecoders

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Jozef

Bij MTE in Blankenberge betaal je ook 9,00 euro per stuk.... heb er verleden week nog 5 gekocht, Dus verzendkosten waren er niet, waarom dan 9,00 Euro ? is wel duur!



Bij boekenwinkels e.d worden de niet verkochte nummers elke maand gewoon terug gegeven,dat kost dus niks.
Er wordt alleen betaald voor de verkochte nummers.
De winkels die de niet verkochte nummers niet terug geven moeten ze dus wel betalen.
Dan kun je jaren met oude nummers blijven zitten,dat kost geld.
Je moet ze bewaren dat kost plaats.
Dus dat men een beetje wil terug halen daar van is heel normaal.
wim

Gerrit W.

Hey allemaal! Ik mis in mijn collectie de nummers 1 tot 12 en 16. Als ik het goed begrepen heb kan ik die eventueel in Genk op 10 of 11 oktober gaan kopen?