Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Snelheid forum

Gestart door modelbaanHO, 06 maart 2007, 13:15:13 PM

Havoc

citaat:
Je mag geen topic openen en dan terug naar "alle forums" gaan of alle paarse iconen zijn verdwenen.


Hoe? Bij mij zijn juist alle icoontjes paars in dat geval. Het resultaat is wel hetzelfde, je weet niet meer waar je was.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Anarchy

Wel Havoc, ik heb ze allebei. De ene keer alles weg, de andere keer alles paars!

13erke

Ik heb hier hetzelfde probleem, ook als je iets post is alles gekleurd[V]

trainfreak

Ik heb er nu bijna geen last meer van!

Voor zij die de laatste posts niet zien als ze een deel gelezen hebben: gebruik de knop vorige, dan zou dit normaal niet mogen gebeuren!

OF

Overloop eerst het forum en kijk in welke categorie?n er berichten staan, steek ze in je hoofd en dan kan je rustig alles afgaan!
Spoorse groeten
Dimitri

ERVIN

Hier in Mol dezelfde problemen hoor, ik kom net op het forum en er waren nog geen nieuwe berichten, en ik was er ongeveer om 15.00u. voor het laatst op geweest(op het forum h?), dus dat klopte niet, even gekeken en idd, een heleboel nieuwe posts, hoe zou dit nu toch komen, al die rare dingen, ik heb daar nog nooit geen enkel probleem mee gehad, nu bijna dagelijks.[:I]

Havoc

citaat:
Overloop eerst het forum en kijk in welke categorie?n er berichten staan, steek ze in je hoofd en dan kan je rustig alles afgaan!


Daar heb ik een pc en software voor. Zeg, als dat nog niet werkt, wat is dan het nut van zo'n speciale software? Dan kunnen we evengoed terug naar een mailinglist gaan.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

n/a

Langs deze kant ook dezelfde problemen.
Ik hoop dat er vlug wat gaan aan doen, want prettig is iets anders.

Spoorse