Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Snelheid forum

Gestart door modelbaanHO, 06 maart 2007, 13:15:13 PM

poco loco

Ik bevestig de onwaarschijnlijke traagheid van de laatste weken en de inlogproblemen. Gisteren kon ik zonder probleem berichten invoeren, maar toen ik een verbetering wilde aanbrengen, bleek dat ik niet ingelogd was (?!) Dat lukte mij op geen enkele manier. Ook niet met bevestiging of verandering van wachtwoord. Nu geen inlogprobleem, maar weer vr???selijk traaaaag.

luc.

Havoc

Cookies uitkuisen helpt niet :(
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

Problemen komen me bekend voor, soms traag (de laatste tijd zelfs dikwijls) en verliezen van geschiedenis.
Het verliezen van de log-in komt alleen maar voor wanneer Bill Gates z'n eigenwijs programma beslist de boel nog eens schoon te vegen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modelbaanHO

Lezen ze mee bij MSM ? Ik hoop van wel. Gisteren en vandaag gaat het redelijk vlot en de tip van Gerrit W. helpt inderdaad. Wanneer een pagina niet onmiddellijk wordt geladen helpt een 2de keer klikken op de link soms wel. Of eventjes klikken op een andere topic en daarna opnieuw op de vorige topic.
De historiek ben ik nog wel kwijt gespeeld en soms word ik ook automatisch uitgelogd, meestal nadat ik een nieuw bericht heb geplaatst.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerrit W.

Ik heb nu ook last van het verliezen van de login. Maar hopelijk verbeterd het h? mannen.[:)]

Gerrit W.

railman56

ik zal mij hier maar bij invoegen zeker
het gaat inderdaad trager maar de rest verloopt prima
hopelijk snel beterschap
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

jakke

Verschrikkelijk. Ik dacht dat ik er alleen last van had . Het helpt soms de opening van een draadje te onderbreken met het rood kruis boven in de I.E. balk en dan op vernieuwen te klikken.
In elk geval is het lezen van dit forum een tijdrovende bezigheid .
Soms laat ik het forum gewoon dicht indien ik de ergenis van vorige leesbeurt herinner .[:0][:0]
Jan
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Treinist

Weet je wat ik niet begrijp? Dat we blijven klagen over de snelheid van het forum.
Het is af en toe een beetje lastig, maar wat maakt het nu uit? We hoeven toch niet met de trein mee ofzo?[;)]

argilla

alles schijnt nu terug in orde te zijn? Mischien teveel volk op internet dat vertraagt ook het inloggen [;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Havoc

De snelheid is terug wat ze vroeger was (of toch bijna). Maar het feit dat als je 1 forum opengedaan hebt de topics in al de andere gemerkt staan als "nieuw" is verdorie vervelend. Nu moet ik al de datums nakijken om te weten wat nieuw is.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

PaulC

De snelheid is inderdaad terug beter, maar als ik een link durf te openen ben ik alle recente onderwerpen kwijt.

Paul

n/a

Snelheid is altijd goed maar verliezen van login gebeurt regelmatig.

Gr Flip

Havoc

Dat je regelmatig eens opnieuw moet inloggen is bij de meeste forums. Meestal is om de 2-3 maanden.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

modelbaanHO

citaat:
Geplaatst door PaulC

De snelheid is inderdaad terug beter, maar als ik een link durf te openen ben ik alle recente onderwerpen kwijt.

Paul


Daar heb ik de laatste tijd meer en meer last van. Lastig maar niet onoverkomelijk aangezien ik minstens een keer per dag dit forum bezoek.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Anarchy

Pff ik ben het forum beu. Het is blijkbaar naar de vaantjes. Je mag geen topic openen en dan terug naar "alle forums" gaan of alle paarse iconen zijn verdwenen. Dus ik zie nooit meer wat nieuw is en wat niet! [|)]