Dit is een test en bla bla over het forum...

Gestart door jochovitch, 21 augustus 2012, 13:09:40 PM

Paulogic

Al bij al een heel sterke prestatie van Luc.

Sql en aanverwanten met bovendien nog een omzetting van Access naar SQL (met de hand !) is
allesbehalve simpel. Reken daarbij het installeren en configuratie van een totaal ander forum systeem.

Als IT-er zeg ik dan : Knap gedaan !  8)
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

VOLMONDIG mee akkoord, Paul.
Grote schitterende pluim voor Luc !!!

Nog enkele draadjes overzetten, en we zitten gebeiteld voor jaren !!!
Luc, Chapeau !!!
Die pint in Mechelen heb je dubbel en dik verdiend  ;)   :-*
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

@Paulogic,

wanneer je fotootje genomen is was dat aan het regenen misschien ? ;D

Groeten Peter ;)

Steam.N

 ;D ;D ;D
Pukkel-Paul  ;D
Wat te veél en te dicht bij zijn laser machientje gestaan ???
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

YEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS! Eindelijk zeg. Het was zo erg dat ik nu tijd genoeg had om een nieuw plafond in mijn slaapkamer te zetten. Ziet er goed uit (nog niet veel gezien). Usernaam is behouden, ook fijn.

Proficiat aan de mannen die dit voor elkaar gekregen hebben.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Frank_N

Het werkt!!! Profciat aan de modelspoormachinisten die het nieuwe forum aan de praat kregen! ;)
Groet van Frank

Jurgen

#36
Het werkt inderdaad, maar ik denk dat ik in het begin toch serieus ga moeten zoeken naar alles wat ik gewend was hoor.
Vernieuwing is aanpassen en dat zullen we dan maar doen zeker.  :)


EDIT: Ik probeer gewoon om eens een link te plaatsen. Misschien een idee om ergens een test-draadje aan te maken zodat oude en nieuwe leden de functies van dit forum eerst eens kunnen uittesten zonder ergens een draadje te "vervuilen" of "misbruiken" zoals ik nu met dit draadje doe. :-D

Fietssporen

Sorry dat ik mijn eigen website gebruik, maar ik wou gewoon testen hoe het moest.
Zo moet het dus:
[ url=https://sites.google.com/site/fietssporen/]Fietssporen[/url]
Verwijder wel de spatie na het eerste haakje.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

kasteel

een dikke proficiat aan de werkers op de achtergrond en dat dan nog als vrijwilligers - heel fijn
bedankt - ik voelde me wat verloren zonder het forum :)
Jan

Paulogic

@Peter...

Jean is bij het rechte eind. Mijn bakkes proberen te verbeteren met de laser maar 't heeft niet geholpen. ;D ;D
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

 ;D
Als je een laser hebt met fijne resolutie kun je de putjes wegbranden  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

gardevil

Ziet er veel beter uit dan het oude forum. Proficiat.

Misschien nog een berichtje naar je leden dat het forum terug online is want ik ben er toevallig achtergekomen en ik vermoed dat er nog wel enkele (5 of 10000 ;) ) het ook nog niet weten.

Toch goed werk, een hurzarenstukje. We kunnen er eer tegen voor de komede 50 jaar ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

dgrr57

#41
En wanneer komt TMM terug  ;)

ps.: mooi werk  :) :)

doomslu

Ik wist dat je dat ging vragen, Patrick. Ik wist het!  :D

En gelijk heb je!

Nu ik na 7 dagen worstelen dit hier op poten heb gekregen hoop ik dat het TMM-forum zich iets makkelijker laat converteren.
Als ik ondertussen niet vergeten ben wat ik allemaal gedaan heb om het zo te krijgen....  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterC

Luc, proficiat met je werk die je hier verricht hebt!
Het wordt wel even wennen aan de nieuwe omgeving maar toch blij dat 'ons' forum terug online is.
Groetjes, Peter


dgrr57

Citaat van: doomslu op 26 augustus 2012, 20:56:28 PM
Ik wist dat je dat ging vragen, Patrick. Ik wist het!  :D

En gelijk heb je!

Nu ik na 7 dagen worstelen dit hier op poten heb gekregen hoop ik dat het TMM-forum zich iets makkelijker laat converteren.
Als ik ondertussen niet vergeten ben wat ik allemaal gedaan heb om het zo te krijgen....  :-[
Geen probleem Luc. We hebben geduld, zeker voor zo een prachtig werk  :)