Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

VRT nieuws 19/02

Gestart door Havoc, 19 februari 2007, 21:32:28 PM

Peter

De meest gebruikte militaire modellen op schaal H0 komen van Roskopf en niet van Roco-minitanks.
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

Ik denk dat marklin militaria van een heel ander niveau zal zijn als roco mini-tanks, toch dat wat ze hebben laten zien, mini-tanks is uiteindelijk maar speelgoed.

Jan

P.S er zijn er blijkbaar die voor en tegen marklin nog steeds met plezier uitspelen
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Bundesbahnfreak



P.S er zijn er blijkbaar die voor en tegen marklin nog steeds met plezier uitspelen
[/quote]

Dat was zeker mijn bedoeling niet, sorry.
Maar bedrijven die op de fles gaan brengen altijd veel sociaal leed mee, en in die richting wou ik reageren.

Nogmaals sorry als ik mensen voor de kop loop

treindumping

citaat:
Geplaatst door dampflok

de tanks van marklin worden zo goed dat het binnenkort gedaan is met minitanks van roco[:I]
denk ik
het zou nie de eerste keer zijn als ze failliet zijn (roco)



Wie is er begonnen, maar ik bedoel als er ??n failliet gaat is het beter M?rklin dan ROCO [:D][:D][:D]

Ik rij zelf met wisselstroom maar mijn voorkeur gaat naar ROCO, Fleischmann maar dan in AC dus die mogen langst blijven van mij.




DelticPower

Zucht, misschien is het verstandig om hier op het forum een lijstje met psychiaters te publiceren.
Groeten van Jan

Greg

Voor mij liever ROCO failliet dan marklin hoor, voor een 3-rail rijder is dat een kleine ramp (sporen,...)
Maar, als marklin ooit falliet gaat, dan zal het 9 v/d 10 keer worden overgenomen.
De toekomst zal alles wel uitwijzen, hopelijk blijft alles zoals het nu is.

Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

treindumping

Jongens toch niet Roco, dan liever Mehano

ERVIN

Dampflok, hou nu toch eens op met die onzin jongen, Marklin vs.....hebben we al genoeg gehad, begin desnoods zelf een forum en blaf daar iedereen af, maar niet hier A.U.B.[:(!]

Kedeng Kedeng

Amaai sommige hopen echt op een faillissement [B)],

Zo iets mag je nooit hopen, over welk bedrijf het ook gaat.

Jurgen

Anders moeten ze direct allemaal maar failliet gaan. Allemaal op hetzelfde moment. Dan is er geen ruzie en is iedereen tevreden.
Dan kunnen we meteen ook een andere hobby gaan zoeken. Op een forum over muziek gaan verkondigen dat Roland failliet moet gaan ofzo. Of op een autoforum, daar mag BMW failliet gaan. Op een forum voor constructiespeelgoed daar kunnen we verkondigen dat Knex failliet moet. Wat hebben we nog? [:(!][xx(]
Bende zeikers.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Verdraagzaamheid is iets wat we ook op dit forum in ere zouden moeten houden.Wat hebben jullie er toch aan M?rklin tegen Roco of Mehano of weet ik veel uit te spelen.Het is gewoon om misselijk van te worden, dat kinderachtig gedoe. Sorry voor die uitspraak, maar zo voel ik het aan. Wees blij dat er zoveel verschillende merken zijn, want wat de  ene niet maakt, maakt dan wel de andere, en ja, soms met drie hetzelfde (zoals de TEE)[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

Bundesbahnfreak

Jongens jongens jongens toch wat een miserie, de een rijdt met DC de andere met AC, laat iedereen eens voor zijn eigen uitmaken mat wat hij rijdt.
Elk systeem heeft voor en nadelen.
Ik ben sinds '82 bezig met gelijkstroom, van de 80 loks zijn het overwegend Roco's en Fleischmann.  Met ??n Hamo (Marklin DC) als uitzondering.  Ik kan hier ook beginnen vitten over het verschil tussen Roco en Hamo, maar doe het niet. En als ik op een ruilbeurs een Hamo tegenkom voor een prijs die me aanstaat, waarom zou ik hem NIET nemen?

treindumping

Bij mij is het maar om te zwanzen meer ge ziet hoe snel sommigen op hun paard zitten,  ik kan stilaan begrijpen waarom er zoveel geweld en oorlogen zijn.

Dat komt ervan als er eentje begint van Roco mag fa?lliet.

Trap niet zo snel in de val, ik ondervind dit alle dagen met mijn job,  ik laat ze in de val trappen door hun eigen fout en dan tranen met tuiten omdat ze moeten gaan betalen. [:D][:D][:p][:p]

Bundesbahnfreak

citaat:
Geplaatst door treindumping

Bij mij is het maar om te zwanzen meer ge ziet hoe snel sommigen op hun paard zitten,  ik kan stilaan begrijpen waarom er zoveel geweld en oorlogen zijn.

Dat komt ervan als er eentje begint van Roco mag fa?lliet.




ja, veel van die pipo's snappen niet dat iets om te zeveren gezegd word, maar beginnen wel van Roco mag failliet, ze staan er wel niet bij stil dat veel mensen hun werk verliezen, tot ze zelf in zo'n situatie terecht komen

Gerolf

citaat:
Geplaatst door dampflok
gij zijt nie normaal
Dit is niet de stijl waarop we hier met mekaar omgaan, jongen [V]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw