Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Project: Wandelhof

Gestart door Gerrit W., 19 februari 2007, 20:43:55 PM

nick_9450

als ik die link open krijg ik een veel voorkomende http fout 404
mss  ligt de server plat of iets

greetz nick

Michiel

Als je de link naar het beeld neemt, kom je op de login pagina van Windows-Live. Maar zelfs als men een geldige login geeft, blijft de pagina met het effective beeld blanco (volledig wit).
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerrit W.

Ja, euhm hier op de pc op het werk zie ik ze dus ook niet.. Bij mij thuis en bij mijn vriendin thuis zie ik ze ook.
Iemand enig idee hoe ik dat zou kunnen oplossen? Want vroeger werkte dat wel als ik dat via mijn windows live space deed..[:(]

Edit: Als ik me aanmeld op mijn space komen alle foto's weer tevoorschijn. Ook als ik me daarna afmeld. Hoe zou dat komen? Want ik snap het totaal niet meer nu[B)]




Michiel

Inderdaad, de beelden die je vroeger gepost hebt zijn nu ook niet meer zichtbaar; 'tzefde probleem. Ik vermoed dat ze bij M.$oft weer geknoeid hebben met hun systemen, en extrene links onmogelijk hebben gemaakt (met opzet?). Ik weet het niet, maar ik vrees dus dat je een andere beeldserver zult moeten opzoeken.

Ik elk geval, mijn honger om je beelden te zien blijft! [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerrit W.

Ah ok?, ik zal dan eens kijken om het via photobucket of imageshack te doen. Hopelijk lukt het dan?


conducteur

ik zie eigenlijk op vele plaatsen op 't forum dat icoontje van een afbeelding,maar deze kan niet worden weergegeven.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerrit W.

De foto's op de vorige pagina zijn aangepast, hopelijk zien jullie de foto's nu ook?[:)]



Gerrit W.

citaat:
Geplaatst door ysbeer

kijk maar eens
http://www.lokomotive-online.de/Eingang/Elloks/BR151/br151.html
wim




Uehm Wim, moest die link hier komen?[:I]


Gerolf

citaat:
Geplaatst door Gerrit W.
citaat:
Geplaatst door ysbeer

kijk maar eens
http://www.lokomotive-online.de/Eingang/Elloks/BR151/br151.html
wim
Uehm Wim, moest die link hier komen?[:I]
Het is een antwoord op de vraag in de "handtekening" van "conducteur" Rian
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Ha! De beelden zijn nu zichtbaar. Dat was een mooi plan. Inderdaad jammer van het gedrongen enkelspoor; te kort en te laag gelegen. Maar dat was vrij makkelijk opgelost door het enkelspoor volledig buitenom te laten lopen en te laten stijgen tot een hooggelegen stationnetje.

Maar dat is allemaal voorbij. Success met je nieuwe project. Maar het was toch fijn om even te mogen proeven van het oude.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)