vanuit het buitenland...

Gestart door diesels, 08 november 2004, 22:15:50 PM

diesels

Hallo,

Wat moet ik doen om abonnee te worden vanuit Nederland?
(bedrag voor Nederlandse abonnees en IBAN/BIC gegevens)

groeten Sicco

nico

Beste Sicco,
Een abonnement voor Nederland kost voor 1 jaar 80 euro (11 nummers)en voor 2 jaar 155 euro (22 nummers). De abonnementsprijzen liggen iets hoger dan voor Belgische abonnees vanwege de hogere portkosten. Een abonnement kan je vanuit Nederland makkelijk nemen door over te schrijven op onze Nederlandse girorekening 115884 met vermelding Abo MSMweb. Beste groeten en hopelijk mogen we je verwelkomen als nieuwe abonnee.

tonycabus

Sicco,

Ik heb je site net gepost onder "grootbedrijf".

Dank je voor deze mooi opgebouwde en interessante site!

Tony
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

diesels

citaat:
Geplaatst door nico

Beste Sicco,
Een abonnement voor Nederland kost voor 1 jaar 80 euro (11 nummers)en voor 2 jaar 155 euro (22 nummers). De abonnementsprijzen liggen iets hoger dan voor Belgische abonnees vanwege de hogere portkosten. Een abonnement kan je vanuit Nederland makkelijk nemen door over te schrijven op onze Nederlandse girorekening 115884 met vermelding Abo MSMweb. Beste groeten en hopelijk mogen we je verwelkomen als nieuwe abonnee.


diesels

citaat:
Geplaatst door diesels

citaat:
Geplaatst door nico

Beste Sicco,
Een abonnement voor Nederland kost voor 1 jaar 80 euro (11 nummers)en voor 2 jaar 155 euro (22 nummers). De abonnementsprijzen liggen iets hoger dan voor Belgische abonnees vanwege de hogere portkosten. Een abonnement kan je vanuit Nederland makkelijk nemen door over te schrijven op onze Nederlandse girorekening 115884 met vermelding Abo MSMweb. Beste groeten en hopelijk mogen we je verwelkomen als nieuwe abonnee.





Dat ging niet helemaal goed. Als je eerst je gebruikersnaam/wachtwoord ingeeft en dan op enter drukt, wordt het bericht an verzonden, zonder dat je het geschreven hebt [:I]

Bedankt voor de gegevens, ik ga er eens serieus over denken om een abbo te nemen in plaats van de losse verkoop. Met elf nummers is de kans groter dat je er een mist natuurlijk [:D]

groetjes Sicco

diesels

Hallo,

Vanaf wanneer gaat een abbo in? Ik heb geld overgemaakt en vraga me af of ik het decembernummer nu nog zelf moet kopen [^]

groetjes Sicco

rgp

Het nummer dat pas is verschenen is het nummer 33 en dat in principe het decembernummer is, of is het de bedoeling om het jaar in januari te beginnen ?

Roland

tonycabus

Nummer 33 is in principe het januarinummer naar ik vernam[;)]

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

diesels

Hoi,

Blijft de vraag: moet ik die nog kopen of krijg ik die nog toegestuurd?
Probleem is dat hier in UTRECHT er geen winkel is die nog MSM verkoopt! Op het CS, in de binnenstad: wederom niet gezien. Maatje van me die ze trouw elke maand los koopt, vind ze zowel in plaatsen als Barneveld en Groesbeek, maar Utrecht....neen [:(!]

groetjes Sicco

diesels

Niemand van MSM aanwezig die me weet te vertellen wanneer een abbo standaard ingaat?

guy holbrecht

Diesels,

Normaal gaat een abonnement in nadat het bedrag van je overschrijving is ontvangen. Aangezien er slechts ??nmaal per maand, en bloc, gepost wordt (dit heeft te maken met het contract met de post i.v.m. voordelige tarieven), worden er bij het ingaan van een abo geen versturingen achteraf uitgevoerd, maar gaat je abo in vanaf het volgende nummer. M.a.w. wie nu pas betaalt, krijgt het februari-nummer als eerste nummer van het nieuwe abonnement. Dit februari-nummer verschijnt half januari.
Ik hoop dat dit antwoord jouw vraag bevredigd.
Guy

n/a

Nog een vraagje over een abonnement vanuit het buitenland.Hoeveel zou  het kosten om mij te aboneren voor een jaar, ik woon voorlopig in edmonton Canada.
Alvast bedankt

zappa

tonycabus

Ik vraag even na, Zappa!
Dank voor je vraag.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)