Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Agenda op het net?

Gestart door Havoc, 16 februari 2007, 21:56:41 PM

Havoc

We zijn nu half februari en er is nog steeds geen agenda op de website. Enig idee of die er nog komt? Dit jaar?

EDIT: moeilijk vraag precies...

trouwens, men zou op de aankondigingen op de hoofdpagina beter de datums MET JAARTAL zetten. Nu lijkt het alsof de herfstbijeenkomst van het 0-forum op 12 maart is. Maar dat was VORIG JAAR!!! Een beetje up-to-date houden mag toch wel.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

modelbaanHO

#1
De website van Modelspoormagazine is niet bepaald het voorbeeld van een up-to-date website.

Het nieuws is inderdaad oud-bakken, de aankondiging van het 'volgende' nummer is bij mijn weten slechts ??n keer actief geweest: als je er nu op klikt krijg je een preview van wat enkele nummers geleden is verschenen, en de inhoud van het huidige nummer verschijnt dikwijls pas dagen nadat het nummer is uitgekomen.

Als je dat vergelijkt met de websites van andere tijdschriften is dit bedroevend.

Ik weet uit ervaring dat het up-to-date houden van een website tijd vraagt.
Als er niemand bij de uitgever tijd heeft om het op te volgen moet Meta Media misschien iemand zoeken buiten de organisatie die deze taak op zich wil nemen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

loebaske

#2
dat is misschien een zeeeer goed idee [:)]
natuurlijk nog een vrijwilliger vinden die bereid is er tijd voor te maken en voldoende info krijgt van meta media, anders zal MSM al uitgelezen zijn voor alleer het op het net staat [:p]

Peter

#3
Ja, de website mag eigenlijk eens aangepast worden. Nog steeds staat nummer 58 afgebeeld, en nummer 60 gaat al bijna uitkomen. Ik weet dat dit een inspanning van de betrokkenen vraagt, maar je "Front page" van je website is tenslotte ook je uithangbord.
Met vriendelijke groeten
Peter

Tom

#4
Ik vind dat het dringent eens tijd wordt dat er werk wordt gemaakt voor de site, als je kijkt naar die van Nederlandse modeltreintijdschriften.
Trouwens voor het geld van MSM mag je wat meer verwachten van de site.
Tom

Rochevalien

#5
Kijk toch gewoon op de site van de club "De Pijl" daar staat een uitstekende agenda op ?n een goeie berichtgeving over spoorse nieuwtjes.

Gerrit