Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Nieuwigheden M

Gestart door tonycabus, 11 februari 2007, 01:04:03 AM

tonycabus

Vind je in de folder in je modelbouwzaak.
Hoeft hier dus geen ruimte aan verspild te worden.
Met andere woorden: vereer je handelaar eens met een bezoekje!
Dan zie je meteen ook wat andere merken (en die zijn er!!!!!) te bieden hebben.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

railbusje

Ik zou dan voorstellen dat we hier niet meer over treintjes praten, alles is toch in catalogi of de websites van de fabrikanten te vinden, en ons hier enkel beperken tot problemen oplossen en scenery.

Jurgen

Ik denk dat dit draadje toen opgestart werd op het moment dat verschillende Duitse handelaars de nieuwigheden op het net plaatsten. Op dat moment waren er nog geen catalogi bij ons in de winkels. Dus dan is het handig als iemand dit nieuws met ons wil delen.
Maar ik zie wat je bedoelt. Het was (weer) een draadje over M?rklin en over andere merken werd niet gesproken. Maar het staat de Roco, Fleischmann, Mehano,... -rijders natuurlijk vrij om ook een draadje te beginnen met hun nieuwigheden. Natuurlijk gaan er dan weer veel verschillende draadjes bijkomen, maar ik stoor mij daar niet aan.
En ook al worden de nieuwigheden hier vermeld, ik ben toch nog naar mijn handelaar gegaan om een catalogus te gaan halen. Het is altijd leuker om een boekje in je handen te hebben dan om het hier op soms slechte scans te moeten lezen.
Misschien is het zelfs een idee om ergens een apart subforum aan te maken waarin alle nieuwigheden van alle merken vermeld worden. Dit kan dan ieder jaar weer proper opgekuist worden, zonder veel problemen.
Wat de andere merken betreft, als M?rklinrijder heb ik daar heus wel interesse in. Ik ben dus niet het type dat M?rklin en alleen maar M?rklin aanbidt. [}:)][:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Misschien is het zelfs een idee om ergens een apart subforum aan te maken waarin alle nieuwigheden van alle merken vermeld worden. Dit kan dan ieder jaar weer proper opgekuist worden, zonder veel problemen.
... of wanneer de folders een tijdje in de winkel liggen. Lijkt me een goed voorstel.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Absoluut mee akkoord. Dit forum is de ideale plaats om snel nieuwigheden bekend te maken, maar af en toe eens opkuisen mag inderdaad.
Ik ben absoluut geen M?rklin-fan, maar hun nieuwigheden storen me helemaal niet. Integendeel.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *