Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Treintransportspel

Gestart door Robert van den Broeken, 09 februari 2007, 18:46:20 PM

Robert van den Broeken

dat wordt het niet .

Ik heb tonycabus een email gestuurd met hoe het gaat .

kan de email helaas niet terugvinden in mijn database dus kan het jullie nu ff niet uitleggen omdat ik druk aan het tekenen ben .

Maar zijn er belangstellende die mij willen help met prijzen van treinen

Robert van den Broeken

Zal het ook voor jullie even duidelijk uitleggen

in het nieuwe topic komt een aanmeld topic waar in je een bericht plaats met je bedrijfsnaam en je starttrein . ik moet dit eerst goedkeuren ivm dat je een trein kan jatten kwa kleuren en style .

Dan maak je een eigen topic in genaamd [Rijder]Bedrijfsnaam en daarin zet je je adres en gegevens en je materieel wat je hebt . je kan vanaf vrijdag avond 6 uur aanmelden bij de opdrachtgevers en je vermeld duidelijk voor hoeveel en wat je wilt . dan als de opdrachtgever zegt welke wagons je mag pakken koppel je die aan in paint en plaats je het plaatje in het topic van de opdrachtgever donderdag post je je rekening en hoe dat moet staat dan wel in de spelregels die ik op ga stellen

tonycabus

Robert,
je idee is leuk, maar daar zal, zoals Gerolf het al eerder zei, de Meta Media server helaas niet voor kunnen dienen. Alleen al de fora (dat zijn er momenteel minstens VIER!) en de 'Motorsite' (portaalsite) vreten al flink wat ruimte, en daar komt binnenkort misschien nog een ander project bij.
De beelden moet je op een andere server uploaden (die gaan niet op de Belgacom servers), die gratis ter beschikking staat maar voor een BEPERKTE RUIMTE. Vanuit het forum vertrekken er dus links naar de beeldensite(s), dan kan Photobucket zijn, maar ook bvb Photopic.net...
Helaas jongen, hoe goed ook bedoeld, maar dat kunnen we niet gaan toestaan. Gewoon om technische redenen. (Ik las je mail net...)
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Robert van den Broeken

maakt niet uit tony ik snap het probleem

zelf gebruik ik //www.maj.comen dat bevalt ook prima maar dan ga ik zelf wel een forum opzetten voor dit spel .

Robert van den Broeken

http://rvdbtrainworld.yourbb.nl

Na het hier niet door te mogen gaan een eigen forum voor dit spel opgezet.

Hoop dat er mensen komen die het gaan spelen we gaan de komende dagen de boel opbouwen

Chris

citaat:
Geplaatst door Robert van den Broeken

Beste mede forummers ,

op beneluxspoor had ik het idee een spel over treinen te beginnen . Dit is helaas door moderator problemen niet door gegaan .





Geen problemen he Robert, we zagen er gewoon geen brood in.[;)]
Leuk initiatief, maar niet direct in het verlengde van onze Stichting.

Groeten

Chris
BeneluxSpoor.net

Robert van den Broeken

helemaal niet hoor chris ik vind jullie stichting juist het beste iniatief dat ooit is genomen op railzminiworld na .

Maar ik vond het wel jammer maar goed nu hebben we een eigen forum en hoop dat jullie je massaal aanmelden en mee gaan spelen